Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:50:20 GMT

ریکاوری تراکتورسازان پس از پیروزی مقابل سایپا

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۹۸۷۸

ریکاوری تراکتورسازان پس از پیروزی مقابل سایپا

به گزارش خبرگزاری مهر، شاگردان جان توشاک پس از پیروزی مقابل سایپا صبح امروز ریکاوری کردند. سرخ پوشان فوتبال آذربایجان روز گذشته موفق شدند با یک گل از سد تیم سایپا بگذرند.  

بازیکنان تراکتورسازی پس از کسب این پیروزی صبح امروز در کمپ اختصاصی باشگاه حضور پیدا کردند و زیر نظر اعضای کادر فنی ریکاوری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان اصلی تراکتور در دیدار روز گذشته پس از ریکاوری محل تمرین را ترک کردند و سایر بازیکنان زیر نظر اعضای کادر فنی برنامه های تاکتیکی خود را مرور کردند.

کد خبر 4377757

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی جان توشاك لیگ برتر فوتبال ایران مردم علیه احتکار تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه تراکتورسازی تبریز کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران بازی های آسیایی کشتی فرنگی وینفرد شفر تیم فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال پارس جنوبی جم والیبال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال هورسان رامسر که امسال در لیگ برتر والیبال با ۱۲ پیروزی و ۱۴ شکست در جایگاه دهم قرار گرفته بود از تیمداری در لیگ برتر انصراف داد. پیش از این مدیرعامل باشگاه هورسان از فروش امتیاز این تیم خبر داده بود. این باشگاه به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت از سوی مسئولان از حضور در لیگ برتر والیبال انصراف داد.

تیم سایپا که در لیگ برتر والیبال امسال عملکرد بسیار ضعیفی داشت و تنها یک پیروزی در لیگ امسال داشت و به لیگ دسته یک سقوط کرده بود، با فروش امتیاز تیم هورسان رامسر به لیگ برتر والیبال بازگشت.

کد خبر 6086556 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • جشن و پایکوبی بازیکنان اینتر در رختکن پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • دیدگاه ژورنالیست؛ اریک تن هاخ هر چه سریع‌تر باید برود
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!