Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@20:35:28 GMT

ساخت 18 مدرسه روستایی در سرپل ذهاب

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۹۸۸۱

ساخت 18 مدرسه روستایی در سرپل ذهاب

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه نظری مدیرکل توسعه ، تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفـت: با تلاش های صورت گرفته ، 18 باب آموزشگاه روستایی سرپل ذهاب که در جریان زلزله هفت و سه دهم ریشتری 21 آبان پارسال تخریب شده بود ، نوسازی و مهر ماه امسال میزبان دانش آموزان است.

وی گفت : هم اکنون ساخت 18 مدرسه روستایی در سرپل ذهاب بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا مهر امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: 12 مدرسه روستایی دیگر در سرپل ذهاب نیز که قبل از زلزله دارای بافت فرسوده بود در حال مقاوم سازی و بازسازی است و امید است از این تعداد نیز سه مدرسه برای آغاز سال تحصیلی جدید تکمیل و به بهره داری برسد.

وی بیان کرد: ساخت 14 مدرسه شهری سرپل ذهاب نیز با میانگین پیشرفت فیزیکی 30 درصد در حال انجام است و با توجه به ساماندهی و برنامه ریزی صورت گرفته ، 19 مدرسه در سرپل ذهاب برای اول مهر به صورت شیفت بندی آماده استقبال از دانش آموزان است.

مدیرکل توسعه ، تجهیز و نوسازی مدارس کرمانشاه اضافه کرد که عملیات تعمیر و بازسازی 9 مدرسه نیز به اتمام رسیده و تمام دانش آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید کلاس های درس خود را در زیر سقف برگزار خواهند کرد.

نظری ، با بیان اینکه تمام کمبودهای موجود در بخش سرانه فضای آموزشی در سرپل ذهاب در حال جبران است ، گفت: پیش بینی می شود سرانه فضای آموزشی به ازای هر دانش آموزان به هشت متر مربع برسد و این درحالیست که میانگین سرانه فضای آموزشی در کشور 5 و 2 دهم است که در این شهرستان با افزایش 200 کلاس درس ، این عقب افتادگی جبران شده است.

وی گفت: ساخت مدرسه 15 کلاسه قیام ، 15 کلاسه قلم چی ، 6 کلاسه بانک مسکن و یک استخر دانش آموزی و 2 سالن ورزشی که به همت خیران بانک شهر و بانک کشاورزی در سرپل ذهاب در دست اقدام است ، در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در زلزله هفت و سه دهم ریشتری 21 آبان پارسال ، 18 مدرسه روستایی و 14 مدرسه شهری در سرپل ذهاب تخریب شد که با همت خیران و کمک دولت در حال احداث و بازسازی است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ساخت 14 مدرسه شهری سرپل ذهاب نیز با میانگین پیشرفت فیزیکی 30 درصد

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر و قدردانی دانش آموزان مدرسه فاضل لنکرانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی + فیلم

دانش آموزان مدرسه فاضل لنکرانی شهر گلستان از پیروزی غرورآفرین دلیران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران ابراز خرسندی کردند و از اقدامات نیرو‌های مسلح تشکر و قدردانی کردند.

این لحظه زیبا از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: حسن بروجردی - تهران

بیشتر بخوانید:

نورافشانی بوشهری‌ها در جشن عملیات وعده صادق + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده برگزاری یادواره عملیات بازی‌دراز است
  • زلزله سرپل ذهاب را لرزاند
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • تشکر و قدردانی دانش آموزان مدرسه فاضل لنکرانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی + فیلم
  • اجتماع مردم سرپل‌ذهاب در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسراییل
  • زلزله ۳.۷ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • سرپل ذهاب لرزید
  • وقوع زلزله ۳/۷ ریشتری در سرپل ذهاب
  • سرپل‌ذهاب لرزید
  • عبور موشک‌های شلیک شده به سمت اسرائیل از آسمان سرپل ذهاب