Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری برنا،  حمید چوبیه  -مدیر عامل شرکت شهر سالم -در ابتدای نشست ضمن پاسداشت و تبریک روز خبرنگار، در پاسخ به این سوال که آیا الزامی برای حضور داشتن مهندسان HSE در پروژه ها وجود دارد یا خیر بیان کرد: یکی از دغدغه های اصلی بنده از روزی که این مسوولیت را عهده دار شدم همین موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه های بسیاری تعریف می شوند که در ارتباط مستقیم با شهروندان است. کارها و مطالعات بسیار خوبی در این حوزه صورت گرفته است. برنامه ریزی و کمیته های فنی و تخصصی در حوزه HSE تشکیل شده تا بتوانیم یک پیمان نامه و سامانه خوب در این حوزه ایجاد کنیم.

 

خبر درحال تکمیل ...

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه مدیر عامل شرکت برنا حضور سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ محمد محمدی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) (بسیج سازندگی سپاه استان) در حال انجام است.

وی ادامه داد: این پروژه به طول ۸ کیلومتر و با لوله پلی اتیلنی اجرا می‌شود که از این مقدار ۵ کیلومتر اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: فاز اول این پروژه به طول ۶کیلومتر طی چند ماه گذشته به اتمام رسیده که با بهره برداری از فاز دوم، جمعیتی افزون بر ۳ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه ایلام با پیشرفت ۷۶ درصدی پیشگام در پروژه‌های جهاد آبرسانی (طرحی برای رساندن آب به روستا‌های بدون آب سالم بهداشتی و یا نیازمند بازنگری در تأسیسات آبرسانی) است، خاطرنشان ساخت: جهاد آبرسانی طرحی است برای رفع تشنگی روستا‌ها که بر اساس آن در فاز اول، ۱۲۸ روستای استان ایلام از نعمت آب پایدار بهره‌مند می‌شوند..

لازم به ذکر است دهستان “ارمو” با جمعیت سه هزار نفر از دهستان‌های شهرستان دره شهر می‌باشد.

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • احداث مگاپروژه سد و نیروگاه در سریلانکا بدست مهندسان ایرانی
  • اجرای پروژه های آبی توسط مهندسان ایرانی در ۲۰ کشور جهان