Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:34:51 GMT

توزیع کالاهای ضبط شده احتکاری در زرند آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۰۰۹۹

توزیع کالاهای ضبط شده احتکاری در زرند آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، سید مهدی قویدل از کشف و پلمب انبارهای احتکاری مرغ، برنج خارجی، قند، آب معدنی و میلگرد در این شهرستان خبر داد و گفت: از این انبارها پنج هزار و ۹۳۶ شاخه میلگرد، هزار و ۱۰۰ کیلوگرم برنج، دو تن قند و ۶۰۰ بطری آب معدنی کشف شده است.

قویدل با بیان اینکه توزیع سریع این اقلام در دستور کار است، اظهار داشت: طی روزهای گذشته بیش از ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ تن مرغ کشف شده از محتکران به قیمت کیلویی پنج هزار تومان بین شهروندان توزیع شد.

وی ادامه داد: امروز ۲۷ مرداد ماه اقلام خوراکی از جمله قند و برنج های مکشوفه و فردا یکشنبه ۲۸ مرداد ماه هم آهن آلات در بازار و بین شهروندان توزیع می شود.

قویدل با تاکید بر برخورد قاطع با محتکران گفت: برخی از افراد سودجو بدون توجه به نیاز همشهریان خود با اخلال در بازار، کالا و مایحتاج مردم را احتکار و ذخیره سازی می کنند، که این امر باعث کمبود اقلام در بازار و افزایش قیمت کالاهای مورد نیاز مردم می شود.

وی اظهار داشت: تیم بازرسی متشکل از پلیس اطلاعات، پلیس آگاهی، شورای اصناف، صنعت معدن و تجارت با محوریت دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند با هدف مبارزه با احتکار کالا و گران فروشی تشکیل شده و در حال بازرسی از انبارها و واحدهای صنفی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب زرند گفت :در حاشیه طرح مبارزه با گران فروشی و احتکار ۱۲۰ هزار نخ انواع سیگار، ۲۰۰ بسته انواع تنباکو قاچاق از این انبارها کشف و ضبط شد.

شایان ذکر است بسیاری شهروندان زرندی که در محل توزیع مرغ (احتکار شده) حضور داشتند، ضمن ابراز خرسندی از برخورد با متخلفان از اقدام ارزشمند تیم بازرسی در مبارزه با احتکار کنندگان قدردانی کردند و برخورد جدی و قانونی با سودجویان و احتکارکنندگان را خواستار شدند.

کد خبر 4377779

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری کرمان زرند مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان احتکار شهرکرد مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک

شهرام محسنی؛ مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد