Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@08:02:27 GMT

برترین و پرفروش‌ترین مدل های ۲۰۱۸ جاروبرقی ال جی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۰۱۴۳

برترین و پرفروش‌ترین مدل های ۲۰۱۸ جاروبرقی ال جی

جارو برقی یکی از ضروری ترین لوازم منزل می باشد. در گذشته بیش تر از جارو های دستی استفاده می شد. اما کمتر خانه ای پیدا می شود که هم جاروی برقی و دستی را نداشته باشد. جاروی دستی برای استفاده روزانه مناسب است. مثلا بعد از صرف غذا می توان با یک جارو دستی به راحتی اطراف سفره را تمیز کرد. اما حداقل هفته ای یک بار استفاده از جارو برقی برای پاک کردن گرد و غبار منزل ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس برای حفظ سلامت خانواده هم که شده، باید در انتخاب صحیح جارو برقی دقت کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی زنبیل، با گشتی در بازار به انبوهی از برندهای شناخته شده و حتی ناشناخته بر می خورید. اما معدود برند هایی هستند که در کسب رضایت خریداران موفق عمل کرده اند. در سال ۲۰۱۸ موفق ترین برند در زمینه تولید جاروبرقی برند ال جی می باشد.

امروز قصد داریم تا سه مورد از برترین و پرفروش ترین مدل های امسال جارو برقی ال جی، این برند محبوب را به شما معرفی کنیم. همچنین می توانید برای تجربه یک خرید اینترنتی خوب و مشاهده ی نظر خریداران به فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید.

جاروبرقی ال جی مدل  VB-۵۲۲۰H 

این جاروبرقی از نوع بدون کیسه می باشد که با بهره گیری از فیلترهای قابل شستشو و استفاده از آخرین تکنولوژی دوام بسیار بالایی داشته و در مدت طولانی به راحتی قابل استفاده است. با استفاده از جاروبرقی الجی مدل

 VB-۵۲۲۰H دیگر نیازی به خرید کیسه های گرد و غبار گران قیمت نیست. علاوه بر این، استفاده از فیلترهای با تکنولوژی بالا به این معنی است که، جاروبرقی های بدون کیسه مناسب افراد دچار آلرژی است.  این جاروبرقی کیسه‌ای دارای یک موتور بسیار قدرتمند با توان ۲۰۰۰ وات و حداکثر توان مکش ۳۸۰ وات است. از قابلیت های این محصول می توان به تخلیه آسان مخزن، محفظه قابل شستشو، قابلیت تمیز کردن کف پوش، فرش و موکت و لوله با قابلیت کوتاه و بلند شدن اشاره کرد.

جاروبرقی ال جی مدل VB-۸۷۲۰HBK

این مدل نیز از نوع بدون پاکت می باشد. جاروبرقی ال جی مدل  VB-۸۷۲۰HBK دارای موتوری قدرت مند با حداکثر توان ۲۰۰۰ وات بوده که با بهره گیری از مخزنی ۱.۲ لیتری، توانایی جمع آوری زباله تا حداکثر ۴ لیتر را دارد. این جاروبرقی در رنگ قرمز خاکستری تولید شده و در سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل با ۱۸ ماه گارانتی گلدیران ارائه می گردد. از ویژگی های این محصول می توان به ۳ سنسور روی بدنه و ۱ سنسور روی دسته جهت تشخیص موقعیت و حرکت به صورت اتوماتیک، فیلتر ضد آلرژی HEPA۱۳ و کربن اکتیو، سیستم گرد بادی جهت جلوگیری از افت مکش و گواهینامه ضد آلرژی BAF انگلستان و کیفیت SLG آلمان اشاره کرد. 

جاروبرقی ال جی مدل  VI-۳۸۷۰H 

این جاروبرقی از نوع پاکت دار بوده و یکی از برترین محصولات جارو برقی ال جی بازار می باشد. جاروبرقی ال جی مدل VI-۳۸۷۰H دارای مخزنی با گنجایش ۴ لیتر زباله می باشد که می توان از کیسه دائمی یا کیسه کاغذی برای آن استفاده کرد. فیلتر هوا در جاروبرقی با حذف ذرات ریز گرد و غبار از تشدید نشانه ‌های آسم و آلرژی ناشی از موی حیوانات و گرده‌ ی گل ‌ها جلوگیری می‌کند. این دستگاه با داشتن تعداد زیادی فیلتر هوا می‌تواند ۹۹.۹۹ % ذرات معلق هوا را تصفیه کند. طوری‌ که هوای خروجی از جارو برقی تمیز تر از هوای اتاق خواهد بود. این جاروبرقی در رنگ خاکستری تولید شده و دارای امکاناتی از قبیل فیلتر بهداشتی HEPA۱۴ با قابلبت جذب ریزترین ذرات، کنترلگر روی دسته و لوله تلسکوپی می باشد.

برای مشاهده  قیمت جاروبرقی ال جی  می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید که علاوه بر ارائه محصولات با قیمت مناسب، خدمات بسیاری از جمله ۱۰ روز گارانتی خرید، ارسال فوری کالا در کمتر از ۳ ساعت و همچنین خدماتی تحت عنوان چتر حمایتی را برای آرامش خاطر شما در اختیارتان قرار می دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جاروبرقی خرید اینترنتی فروشگاه اینترنتی زنبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون کشتی، مجمع عمومی شورای کشتی آسیا امروز در بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

در ادامه انتخاب برترین‌های کشتی آسیا، پژمان درستکار سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، بعنوان برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا انتخاب شد.

دیگر خبرها

  • این ۲ کشتی گیر ایرانی برترین فرنگی کار و مربی سال آسیا شدند
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • میرزازاده، برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • امین میرزازاده برترین فرنگی کار سال آسیا شد
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • پرسپولیس برترین برند ورزشی ایران است
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • جارو برقی رباتیک، چه بخریم؟