Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-18@10:02:28 GMT

آغاز به کار نمایشگاه 2018

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۰۱۹۳

آغاز به کار نمایشگاه 2018

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - گروهی از عکاسان ایرانی حاضر در جام جهانی 2018 روسیه، نمایشگاهی از عکس‌های برگزیده خود از این رویداد مهم  را برپا کردند.

به گزارش وب سایت رسمی نود، نمایشگاه 2018 از دیروز(جمعه) آغاز به کار کرد و تا تاریخ 6 شهریور ادامه دارد. این نمایشگاه در گالری آریانا برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نمایشگاه پنج عکاس ورزشی  حاضر در جام جهانی، عکسهای خاص خود از حضور خود در جام جهانی را به نمایش عموم قرار دادند. عکسهایی که تماشاگران را در حال و هوای جام جهانی 2018 و سفر به روسیه قرار می دهد.

در متن معرفی این نمایشگاه آمده است:« از جام های جهانی عکس ها به یادگار می مانند، لحظه هایی که گذر زمان نه مویشان را سفید می کند و نه رنجورشان می کند، پس درست در لحظه بازوبسته شدن دیافراگم انگار جاودانگی رازش را با ما تقسیم می کند. از روسیه ۲.۱۸ زمان زیادی نگذشته اما سالها بعد وقتی دوباره این عکس ها را مرور کنی مثل این که با تونل زمان به سارانسک و سن پترزبورگ برمی گردی. وقتی همه چیز زندگی  در نود دقیقه های متوالی و شوق و التهاب پیروزی و برزخ شکست خلاصه می‌شد، لحظاتی که عکاس ها با کاورهای سبز مثل ماموران الهی سعی در جاودان کردن اش داشتند.»

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه پوران درخشنده، کارگردان مطرح سینمای ایران هم حاضر شد و از عکسهای نمایشگاه دیدن کرد.

عکاسان حاضر در نمایشگاه : محمد کرمعلی ، فرشاد عباسی ، ابوالفضل امان اله، سعید زارعیان، امیرحسین خیرخواه

آدرس گالری آریانا: الهیه، خیابان فیاضی (فرشته) پلاک 9
ساعات بازدید 15 الی 20
شنبه ها گالری تعطیل است.

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی نمایشگاه 2018 جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران

ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از چهارشنبه (بیست و نهم فروردین ۱۴۰۳ ) آغاز می شود و این ناشران می‌توانند تا پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه مورد نظر کتاب ثبت‌نام کنند.

شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه صرفا به صورت فیزیکی خواهد بود و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی را دارا باشند امکان ثبت نام در این نمایشگاه را دارند.

کتاب‌های منتشرشده ناشران دیجیتال از سال ۱۳۹۹ به بعد در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل عرضه است و لازم است قبل از ثبت نام نسبت به ثبت آثار در سامانه اقدام شود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه مورد نظر کتاب به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد
  • معرفی ژئوپارک جهانی طبس در نمایشگاه ITB برلین
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران از فردا
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • افزایش دبی آب با حفر گالری چاه در روستای دیزران
  • کف شکنی و حفر گالری چاه روستای دیزران