Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: ۶۱ درصد از جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را افراد زیر ۱۸ سال و بالاتر از ۶۰ سال تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایمنا، محمدرضا متین پور بابیان اینکه تنگناهای اعتباری و بودجه‌ای، این نهاد را به حمایت از اورژانسی و اضطراری‌ترین موارد محدود کرده است، اظهار کرد: قسمت عمده جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در سن کار قرار ندارند و این برنامه‌های توانمندسازی و اشتغال و خودکفایی برای مددجویان را پیچیده و سخت می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متین پور ۹۱ هزار و ۶۷۸ نفر از مددجویان این نهاد را افراد ۶۰ ساله و بالاتر و همچنین زیر ۱۸ سال اعلام کرد و ادامه داد: این افراد ۶۱ درصد از جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را تشکیل می‌دهند و خارج از محدوده سنی مطلوب برای ایجاد یک کسب‌وکار و به کار گرفته شدن در مشاغل پایدار، قرار دارند.

وی با اشاره به این وضعیت خاص در جامعه تحت حمایت این نهاد گفت: موفقیت‌های کمیته امداد اصفهان در ایجاد اشتغال در سطحی بالاتر و با هزینه‌ای کمتر از متوسط کشوری با توجه به این ویژگی جامعه مددجویی است که برجسته‌ می‌شود به نحوی که این نهاد در سال گذشته نزدیک به هشت هزار و ۳۰۰ شغل توسط این نهاد ایجاد شد که ۱۲ درصد از کل اشتغال استان اصفهان در سال ۹۶ را شامل می شود.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان سهم جامعه ۶۰ سال و بیشتر در جمعیت کشور بر مبنای سرشماری سال ۹۵ را اندکی بیشتر از ۹ درصد اعلام کرد و افزود: این در حالی است که سهم این افراد در جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان بیشتر از استاندار کشوری آن است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اشتغال کمیته امداد امام خمینی مددجويان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان و ۴۵۰۰ اصله نهال درخت توت میان مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد خراسان‌ شمالی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مجید الهی راد امروز _ یک شنبه دوم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان به عنوان مهم‌ترین راهبرد این نهاد در زمینه خودکفایی مددجویان است، اظهار کرد: یکی از اقدامات این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال تقویت صنعت نوغانداری و تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان است.

وی با تشریح اقدامات کمیته امداد در زمینه تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان افزود: توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین نوغانداران و توزیع ۴۵۰۰ اصله نهال درخت توت بین مجریان طرح‌های اشتغال را از اقدامات این نهاد در راستای کمک به تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان نام برد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: این نهاد ۶۰۰ کیلوگرم پافسول ضدعفونی کننده کرم ابریشم و ۵۰۰ عدد دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی بین مجریان طرح توزیع کرده است.

الهی راد تصریح کرد: داشتن مناطق مستعد کاشت درخت توت، تقویت بعد اقتصاد خانوار به ویژه در مناطق محروم و مرزی، افزایش تولید پیله خام ابریشم، ایجاد انگیزه و تقویت فعالیت شغلی با مشارکت اعضای خانوار، ریسک پایین و مبلغ پایین جهت راه اندازی فعالیت از مزیت‌های تکمیل زنجیره ارزش نوغان در خراسان شمالی است.

کد خبر 746604

دیگر خبرها

  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه