Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری از افزایش 221 درصدی میزان سرمایه گذاری در طرح های صنعتی بهره برداری شده امسال استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید نعیم امامی روز شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: امسال 767 میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری از 26 واحد صنعتی سرمایه گذاری و هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تعداد پروانه های صادره این مدت برای تاسیس و توسعه واحدهای صنعتی را نیز 139 مورد عنوان و تاکید کرد: این رقم حاکی از افزایش 46 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
امامی افزود: این واحدها نیز با اعتباری بالغ بر 16 هزار میلیارد ریال تکمیل و بهره برداری خواهد شد.
امامی همچنین با بیان اینکه عملیات 971 طرح صنعتی به ارزش 92 هزار میلیارد ریال در استان در دست اجراست ، افزود: 350 طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 40 درصد و اعتبار 50 هزار میلیارد ریالی در دست تکمیل است که تا سه سال آینده بهره برداری می شود.
وی میزان اشتغالزایی مجموع این طرح ها را بیش از 20 هزار نفر عنوان و اظهار داشت: بهره برداری از 350 این طرح ها بیش از هفت هزار فرصت شغلی جدید فراهم می کند.
امامی همچنین از افتتاح 25 طرح صنعتی و صنفی این استان در هفته دولت خبر داد و در ادامه اعتبار هزینه شده برای تکمیل و راه اندازی این واحدها را 484میلیارد ریال عنوان کرد که با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشغال 234 نفر در شهرستان های بروجن، شهرکرد، فارسان، اردل و لردگان فراهم می شود.
به گزارش ایرنا، هم اینک بیش از یکهزار و 80 واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری با اشتغال مستقیم 20 هزار نفر فعال است.
وی همچنین گفت: به منظور جلوگیری از احتکار کالا 2 کارگروه مبارزه با احتکار، اختفای کالا و تحریم، راه اندازی و بازرسی ها در سطح بازار تشدید شده است.
وی افزود: امسال 29 هزار بازرسی با حضور 40 تیم در بازار انجام که منجر به تشکیل 788 پرونده به ارزش چهار هزار و 800 میلیون ریال شده است.
8125/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت معدن و تجارت طرح هاي صنعتي رشد سرمايه گذاري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری

علی مختاری اظهار داشت: از این تعداد هزار و ۵۵۷ تخت تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و ۲۳۹ تخت غیردانشگاهی است.

وی افزود: از تعداد تخت‌های بیمارستانی استان ۴۵۳ تخت در بیمارستان هاجر، ۳۸۰ تخت در بیمارستان کاشانی، ۲۰۰ تخت در بیمارستان بروجن، ۱۵۰ تخت در بیمارستان فارسان، ۸۰ تخت در بیمارستان سینا، ۲۳۱ تخت در بیمارستان لردگان، ۴۴ تخت در بیمارستان اردل، ۳۹ تخت در بیمارستان کیار و چهار تخت در مراکز درمانی کوهرنگ و مالخلیفه فعال است.

مختاری اضافه کرد: راه‌اندازی بخش پیوند کبد غرب کشور با بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار و انجام ۱۰ عمل جراحی موفق، خرید و ورود بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به استان، راه‌اندازی بخش لیزیک چشم بیمارستان کاشانی با دستگاه لیزر اگزایمر پیشرفته به ارزش سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و خرید دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی به ارزش دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بخشی از اقدامات انجام شده در حوزه درمان می‌باشد.

بیشتر بخوانید

استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر مطالبات بهداشت و درمان استان شد

وی بیان داشت: خرید نخستین دستگاه اسپکت‌سیتی پیشرفته به ارزش شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و خرید اولین دستگاه رادیوتراپی در بخش دولتی استان به ارزش دو هزار میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته به شمار می‌رود.

مختاری ادامه داد: از سال۱۴۰۰ تاکنون ۱۸۷ پزشک متخصص و ۲۳ پزشک عمومی در استان جذب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • ریزش سرمایه‌گذاری خارجی چین