Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از کمیته المپیک جمهوری اسلامی ایران؛رقابت های انفرادی شمشیربازی، هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از فردا در دو اسلحه اپه مردان و سابر بانوان آغاز می شود. محمد رضایی و محمد اسماعیلی دو نماینده ایران در اسلحه اپه هستند که باید از ساعت 11 صبح، مبارزه خود را در این میدان معتبر آسیایی شروع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی شمشیربازی اپه کشورمان تا کنون تنها در یک دوره از بازی های آسیایی موفق به کسب مدال شده است.یک مدال برنز انفرادی و یک مدال برنز تیمی حاصل کار اپه ایران در بازی های آسیایی 2006 دوحه قطر بوده است. اپه ایران همچنین یک مدال نقره انفرادی در بازی های آسیایی  (1974 تهران) در کارنامه دارد. رقابت های تیمی اسلحه اپه 31 مرداد ماه برگزار خواهد شد.


در ادامه مسابقات روز نخست نجمه سازنچیان و فائزه رفیعی دیگر نماینده های ایران هستند که در اسلحه سابر بانوان مسابقه خواهند داد. این اولین حضور تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر زنان کشورمان در بازی های آسیایی است. با توجه به حضور اندک بانوان سابریست در میادین بین المللی، انتظاری از مدال آوری آنها در این بازی ها وجود ندارد. این تیم چندی پیش در رقابت های قهرمانی 2018 آسیا موفق شد به عنوان ششمی دست یابد. مسئولان فدراسیون شمشیربازی امیدوارند بانوان سابریست این نتیجه تاریخی را در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا هم تکرار کنند. مسابقات بانوان ساعت 9 صبح آغاز می شود. رقابت های تیمی سابر بانوان نیز 31 مرداد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:خطر سونامی و زلزله بازی های آسیایی را تهدید می کند

انتهای پیام/

شمشیر بازان فردا به مصاف حریفان می روند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جاکارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی هانگژو بار دیگر در ورزش ایران تاریخ‌سازی کرد.

به گزارش مشرق، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

الفتی با کسی ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

این برای نخستین بار است که یک ورزشکار رشته ژیمناستیک از ایران موفق به کسب سهمیه المپیک خواهد شد.

الفتی در بازی های آسیایی هانگژو نیز با کسب نشان نقره نخستین نشان این بازی ها را برای ایران به ارمغان آورد.

دیگر خبرها

  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک