Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@13:31:18 GMT

جاسازی مواد مخدر در بطری های سموم کشاورزی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۰۶۹۷

جاسازی مواد مخدر در بطری های سموم کشاورزی

مواد مخدرجاسازی شده در بطری های سموم کشاورزی در هشترود کشف شد.

ایران آنلاین /سرهنگ عباس زنده گل تپه  فرمانده انتظامی چهار اویماق روز شنبه گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی هشترود با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت های شبانه ‌روزی موفق به شناسایی محل اختفا و مسیر تردد سوداگران مرگ شدند.

وی گفت: سه نفر در این ارتباط دستگیر و به همراه 20 کیلوگرم تریاک، 280 گرم شیشه و دو دستگاه خودروی توقیفی تحویل مقامات قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل تپه با اشاره به مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر که سلامت جامعه را هدف گرفته اند، از خانواده ها به عنوان حامیان نیروی انتظامی خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس را از طریق سامانه 110 در جریان قرار دهند.
شهرستان هشترود با 57 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب استان، جاده ها و محورهای مواصلاتی این شهرستان از سوی قاچاقچیان کالا و مواد مخدر برای تردد و انتقال کالا مورد استفاده قرار می گیرد.
/ایرنا 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر ۴ واحد داروخانه گیاهپزشکی در سامان

حجت الله رئیسی اظهار داشت: به منظور ارتقای سلامت جامعه و کاهش مصرف سموم و کودهای شیمیایی غیر استاندارد و همچنین اجرای سیاست های سازمانی، داروخانه های گیاهپزشکی شهرستان سامان بطور مستمر تحت نظارت و بازدید کارشناس حفظ نباتات و کارشناسان تنظیم بازار جهاد کشاورزی قرار دارد.

رئیسی خاطر نشان کرد: این بازدیدها با هدف نظارت بر عدم فروش سموم قاچاق و تقلبی، سموم تاریخ گذشته، تاریخ اعتبار پروانه بهره برداری، حضور مسئول فنی در فروشگاه و نحوه نگهداری سموم و با رعایت استانداردهای لازم در فروشگاه و ثبت اطلاعات در سامانه مانیتورینگ سموم انجام میشود. 

وی گفت: روند بازرسی و پایش فروشگاه­ های عرضه سموم نباتی در شهرستان بصورت مستمر ادامه دارد و چنانچه فروشگاهی دستورالعمل و ضوابط را رعایت نکنند ضمن صدور اخطار کتبی نسبت به پلمپ فروشگاه اقدام می شود.

بیشتر بخوانید

آغاز طرح خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: از کشاورزان شهرستان سامان تقاضا می شود جهت جلوگیری از وارد آمدن صدمه به محصولات کشاورزی و آلودگی محیط زیست، سموم مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های مجاز و با فاکتور دریافت نمایند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی قادر به پیگیری از مبادی حقوقی و قانونی باشند. 

شایان ذکر است: در دو بخش مرکزی و زاینده رود شهرستان سامان ۲۰ فروشگاه‌ سم و کود در حال فعالیت می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • نظارت بر ۴ واحد داروخانه گیاهپزشکی در سامان
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • ۴۶۳ کیلو ۱۰۰ گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر