Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:23:00 GMT

96 هزار بانوی طلبه به شبکه کوثرنت متصل هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۰۷۰۲

96 هزار بانوی طلبه به شبکه کوثرنت متصل هستند

قم- ایرنا- مدیرحوزه های علمیه خواهران گفت: در حال حاضر 96 هزار بانوی طلبه در سراسر کشور به شبکه کوثرنت متصل هستند که از این تعداد، 36 هزار بانوی طلبه به صورت مستمر فعالیت می کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت ‌پور روز شنبه در «چهاردهمین اجلاس سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران» در جامعه ‌الزهرا(س) اظهار داشت: این تعداد بانوی طلبه اقدام به تولید محتواهای دینی و علوم اسلامی در فضای مجازی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچین 12 هزار بانوی طلبه به شبکه کوثر بلاگ متصل هستند که در تولید محتوای فرهنگی، مذهبی بومی و ارائه الگوی صحیح زن مسلمان در فضای مجازی همت کرده اند.
وی گفت: بانوان طلبه نه تنها در فضای مجازی بلکه با کمترین هزینه ها در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی اقدام به برگزاری آیین های مختلف می کنند.
بهجت پور با بیان این که در حال حاضر بیش از 480 مدرسه علمیه خواهران در سراسر کشور فعال است گفت: از این تعداد 410 مدرسه در سطح دو، 55 مدرسه در سطح سه و 16 مدرسه در سطح چهار به تربیت بانوان طلبه اقدام می کنند.
مدیرحوزه های علمیه خواهران در ادامه، از اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی در سراسر کشور خبر داد و گفت: 172طرح در حال اجراست که امیدواریم بتوانیم با افزایش تعداد مدارس علمیه خواهران به بومی سازی آن بپردازیم و نیازی به مهاجرت بانوان برای تحصیل و تبلیغ در سایر استان ها نباشد.
وی تاکید کرد: در کنار اجرای طرح های عمرانی از ظرفیت بانوان طلبه تحصیل کرده در تدریس مدارس علمیه بهره مند می شویم به گونه ای که در حال حاضر تمام استادهای مدارس علمیه در سطح 2 را بانوان برعهده دارند.
بهجت پور ادامه داد: در حال حاضر بانوان طلبه در عرصه پژوهشی نیز پیش قدم بوده و تا کنون 28 درصد از آنها کارهای پژوهشی انجام داده اند و توانسته اند در جشنواره های مختلف رده های برتر پژوهشی را کسب کنند.
وی با تاکید بر این که بانوان طلبه در ایفای نقش مادری کوشا هستند گفت: آنها در کنار برنامه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی در جامعه، پایبند به وظیفه مادری هستند، ضمن اینکه زندگی ساده را سرلوحه خویش قرار داده و در جامعه کنونی همسو با سایر قشرهای مردم با اشرافی گری مقابله می کنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: باید از تهدیدهای اقتصادی و اجتماعی دشمنان نظام به عنوان فرصت برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی بهره برد و توطئه های دشمنان را پشت سر گذاشت.
چهاردهمین اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه، امروز با برگزاری کمیسیون های مختلف در جامعه الزهرا(س) قم آغاز به کار کرد و روز دوشنبه هفته جاری به کار خود پایان می دهد.
8138/ 1175

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي حوزه هاي علميه بانوان طلبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال

ایسنا/خوزستان بانوی خوزستانی به اردوی آماده سازی تیم‌ملی فوتبال فراخوانده شد.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران، ۲۶ بازیکن را به اردوی تیم‌ملی دعوت کرد که رقیه جلال نسب از خوزستان در این اردو حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

جلال نسب در فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال زنان در تیم شهرداری سیرجان توپ زد که به همراه این تیم به عنوان سومی دست پیدا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه خواهران ماکو
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند