Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد > بازرگانی - قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در اولین روز هفته به 3 میلیون و 816 هزار تومان رسید که نسبت به آخرین قیمت ها در روز کاری هفته گذشته افزایشی در حدود 10 هزار تومان را نشان می دهد.

 به گزارش خبرآنلاین، هر قطعه نیم سکه نیز یک میلیون و 726 هزار تومان فروخته شد اما ربع سکه با رشد 10 هزار تومانی قیمت بار دیگر روی یک میلیون تومان را در بازار دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار تهران با کاهش اندک قیمت به محدوده 291 هزار تومانی بازگشت .

 قیمت اغلب ارزها در بازار با کاهشی اندک روبرو شد . هر یورو با کاهش 144 تومانی قیمت به بهای 12 هزار و 7 تومان فروخته شد . هر پوند انگلیس نیز با ثبت کاهش 197 تومانی ، 13 هزار و 385 تومان قیمت خورد .

 لیر ترکیه نیز با کاهش 111 تومانی قیمت به 1748 تومان در بازار تهران فروخته شد.

 

223223

کلید واژه‌ها : بازار طلا و ارز - نرخ ارز - سکه و طلا - ارز -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار طلا و ارز نرخ ارز سکه و طلا ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش قیمت‌ها در بازار طلا وسکه آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، درباره وضعیت قیمت ها در بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: بازار جهانی امروز تعطیل است و قیمت اونس تغییری نکرده ولی پیش بینی می شود باتوجه به تحولات منطقه از فردا قیمت جهانی طلا هم با کاهش همراه شود.

بیشتر بخوانید: ریزش قیمت دلار پس از انتقام ایران از رژیم صهیونیستی

وی با بیان اینکه با آرام شدن فضای منطقه و تخلیه هیجانات بازار، قیمت‌ها در بازار طلا و ارز نزولی شده است، گفت: قیمت سکه به زیر ۴۵ میلیون تومان بازگشته است، قیمت طلای ۱۸ عیار هم که تا ۴ میلیون تومان بالا رفته بود الان به ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیده و همچنان روند کاهشی دارد.

این فعال بازار طلا و سکه ادامه داد: الان روند بازار نزولی است و بیشتر مردم فروشنده هستند. فعلا معاملات خیلی کم شده و تا حدودی متوقف است و همه با احتیاط عمل می کنند.

او با تأکید براینکه حباب سکه تا ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بالا رفته بود الان به ۷ میلیون تومان کاهش یافته است، گفت: قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴۲ میلیون و۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی۷ میلیون و ۵۰۰ تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۳۴۳ دلار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227086 برچسب‌ها طلا

دیگر خبرها

  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 29 فروردین 1403/ سکه بهار پرچمدار بیشترین رشد قیمت شد
  • روند قیمت طلا و انواع سکه در بازار؛ سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • آخرین قیمت سکه و طلا در بازار آزاد
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲۸ فروردین ماه
  • پیش‌‌بینی قیمت طلا و سکه 28 فروردین  1403/ سکه بهار پرچمدار کاهش قیمت شد
  • ادامه کاهش قیمت طلا و سکه
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲۷ فروردین ماه
  • قیمت سکه و طلا کاهش یافت
  • ریزش قیمت‌ها در بازار طلا وسکه آغاز شد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۶