Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@12:30:46 GMT

سارق حرفه‌ای منازل مشهد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۰۸۸۳

سارق حرفه‌ای منازل مشهد دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه پلیس استان خراسان‌رضوی، حسین بیات‌مختاری اظهار کرد: «در‌ پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شرق شهر مشهد و به دلیل حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی، این مهم را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی افزود: «کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های نامحسوس در مناطقی که احتمال حضور سارق متصور بود، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، او را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.»

مختاری با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های انجام شده به 22 فقره سرقت منزل در شهر مشهد اعتراف کرد، گفت: «در بازرسی از مخفیگاه وی، مقادیر زیادی اموال مسروقه نیز کشف و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مقام قضائی شد.»

انتهای پیام/4062

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر