Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طی سال های گذشته برنامه های مختلفی به یاد شهدای مدافع حرم برگزار شده است که می توان به یادواره شهدا، ساخت مستند شهدا و یا چاپ کتاب خاطرات اشاره کرد ولی هستند جوانانی که برنامه های متفاوتی را نیز در این حوزه اجرا می کنند.

محمد آقامیربابایی یکی از همین جوانان است که به یاد شهدای مدافع حرم تصمیم به رکاب زدن دور ایران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گرفته وتاکنون  به ۲۹ استان سرزده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوچرخه سوار که به خراسان رضوی رسیده در حاشیه دیدار با امام جمعه گناباد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از اول تیرماه سال ۹۵ بیاد شهدا از شهر بابلسر مازندران شروه به رکاب زدن کردم و هم اکنون ۲ سال و ۲ ماه است که در حال رکابزنی هستم.

وی افزود: در ابتدا شروع این کار قصد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را داشتم ولی در ادامه بحث هایی مانند گردشگری و محیط زیست نیز به آن اضافه شد.

دوچرخه سورای مازندرانی در ادامه بیان کرد: هدف من از انجام این کار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ثبت رکورد جهانی بیاد شهدای مدافع حرم و ثبت در کتاب گینس است.

آقامیربابایی تصریح کرد: در ابتدای شروع سفرم تصویر ۵ شهید شهرم را چاپ کردم و به هر شهری می رسم آن ها را به عنوان هدیه به مسئولان می دهیم و باز تصویر شهدای مدافع حرم آن شهر را به مجموعه خود اضافه می کنیم و تاکنون ۲۹ استان را به همین شکل رکاب زده ایم.تابلویی به ابعاد ۲ در ۲ دارم که تصویر تمامی شهدای مدافع حرم استان ها در آن نقش بسته که در حال تکمیل شدن است.

وی خاطرنشان کرد:زمانی که من به شهرم برگردم موزه شهرشناسی ای احداث خواهد شد که در آن تصویر شهدای مدافع حرم هر شهر با صنایع دستی و و کتابی از این شهدا چاپ خواهد شد.

دوچرخه سورای مازندرانی در ادامه گفت:حوزه گردشگری در شهرهای مختلف ایران در حال شکل گیری و رونق گرفتن است ولی آنچه زیاد مشاهده نمی شود اطلاع رسانی است. بطور مثال من به عنوان کسی که دور ایران را می گردم و به گردشگری توجه می کنم،در خصوص قنات جهانی قصبه گناباد اطلاعی نداشتم که در این حوزه ها چه در داخل کشور و چه در خارج کشور باید بیشتر اطلاع رسانی شود.

آقامیربابایی خاطرنشان کرد: در ادامه مسیربه سمت مشهد حرکت خواهم کرد وپس از زیارت امام رضا(ع) وارد خراسان شمالی خواهم شد.

کد خبر 4377687

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی دوچرخه سواری مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان احتکار شهرکرد مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، همزمان با «اردیبهشت مقاومت» و در آستانه دومین اجلاسیه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران نمایشواره شهدای مدافع حرم خان‌طومان سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ساعت ۲۰ در آمفی تئاتر بوستان ولایت ساری برگزار می‌شود. این ویژه برنامه که در قالب نمایش، رجزخوانی و سرود برگزار می‌شود، با حضور مسئولین، خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و اقشار مختلف مردم همراه است. استان مازندران در کربلای «خان‌طومان» ۱۶ ستاره به نام‌های «علی جمشیدی»، «سعید کمالی کفراتی»، «محمد بلباسی»، «رحیم کابلی»، «حسین مشتاقی»، «حسن رجایی‌فر»، «بهمن قنبری»، «سید سجاد خلیلی»، «حسین بواس»، «محمدتقی سالخورده»، «محمود رادمهر»، «رضا حاجی‌زاده»، «سید رضا طاهر»، «سید جواد اسدی»، «علیرضا بریری» و «علی عابدینی» را در دفاع از حرم آل الله تقدیم کرد. ۴۶ برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902934

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی