Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مدیر آژانس گردشگری و مسافرتی می سی نو در خراسان شمالی گفت: یکی از مشکلاتی که آژانس های گردشگری و مسافرتی با آن مواجه هستند، این است که این اداره ها اقدام به برگزاری تورهای مختلف تخصصی، گردشگری و آموزشی می کنند.

‌پیام مهنانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ‌افزود: بارها مشاهده شده که ادارات و سازمان‌هایی همچون آموزش و پرورش، شرکت شهرک های صنعتی، محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اقدام به برگزاری تور برای دانش آموزان، صنعت گران، سرمایه گذاران و ... می کنند اما در این میان جایگاه آژانس های مسافرتی و گردشگری کجاست؟

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این میان هیچ نشانی از حمایت بخش خصوصی و رعایت اصل 44 قانون اساسی مشاهده نمی شود.

مهنانی ادامه داد: متاسفانه تورهای برگزار شده توسط ادارات و سازمان ها، تورهای غیرتخصصی هستند که مقدار فعالیت کاری آن ها فقط به بازدید از چند مکان، محدود می شود.

وی خاطرنشان کرد: این درحالیست که اگر برگزاری تورها به آژانس های مسافرتی و گردشگری واگذار شود، این آژانس ها می توانند تورهایی تخصصی را برگزار کنند که فقط منجر به بازدید از چند مکان تکراری نشود.

مدیر آژانس گردشگری و مسافرتی می سی نو در خراسان شمالی تصریح کرد: به عنوان مثال در گذشته اگر آموزش و پرورش قصد داشت تا یک تور صنعتی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با صنعت برگزار کند، این تور در کارخانه سیمان و مجتمع پتروشیمی خراسان برگزار می شد، این درحالیست که تورهای برگزار شده برای دانش‌آموزان در حال حاضر نیز به این دو واحد تولیدی محدود می شود.

وی بیان کرد: اما آژانس های گردشگری می توانند و این آمادگی در آن ها وجود دارد که با برگزاری تورهای تخصصی صنعتی و آموزشی، دانش آموزان را با واحدهای تولیدی موفق و کارآفرین در تمامی زمینه های تولیدی آشنا کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آژانس های گردشگری و مسافرتی منطقه خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار مهر؛ فرماندار شهرستان گناوه صبح یکشنبه در آئین نمادین نواختن زنگ سلامت در دبستان حضرت رسول اکرم (ص) این شهر، ضمن گرامیداشت هفته سلامت در جمع دانش آموزان این مدرسه افزود: سلامت مقوله بسیار مهمی برای تک تک آحاد جامعه به خصوص دانش آموزان و آینده سازان کشور است و با رعایت برخی نکات از جمله تغذیه سالم و تحرک بدنی می‌شود به این مهم دست یافت.

محمدتقی صفری افزود: دانش آموزان برای پیشرفت در تحصیل خود باید جسمی سالم داشته باشند تا بتوانند بدون دغدغه و با آرامش در درس و تحصیل موفق عمل کنند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه نیز در این آئین از تلاش‌ها و همکاری‌های بخش بهداشت و درمان شهرستان گناوه به منظور ترویج و گسترش سلامت تقدیر کرد.

ضرغام مردانی گفت: امروز به مناسبت هفته سلامت، زنگ سلامت در همه مدارس شهرستان نواخته می‌شود که این آئین به صورت نمادین با حضور مسئولان در مدرسه حضرت رسول اکرم همراه با صبحانه سالم و برنامه‌های متنوع برگزار شد.

در پایان این مراسم برنامه سفره صبحانه سالم برگزار شد.

هفته ملی سلامت سال ۱۴۰۳ از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» برگزار می‌شود.

کد خبر 6084245

دیگر خبرها

  • تورهای غیرمجاز آفت مسافرت و گردشگری
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • اجرای اردوی عملی دانش آموزان
  • برگزاری اردوی عملی دانش آموزان
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • ضرورت رعایت حریم محیط زیست در فصل طبیعت‌گردی توسط تورهای گردشگری
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان