Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-زن جوان با حضور در دادسرا از مزاحمت های مردی سخن گفت که او را مجبور کرد دور از چشم شوهرش کاری برخلاف میل خود انجام دهد.

فرناز 28 ساله در حالی که اشک شوق از چشمانش جاری شده بود با بغضی شکسته به بازپرس گفت: وقتی برخی دوستانم از ارتباطات و دوست یابی های خودشان در شبکه های اجتماعی تلفن همراه سخن می گفتند من احساس حقارت می کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گونه بود که پدرام، شوهرم را مجبور کردم تا برایم گوشی هوشمند بخرد نداشتن سرگرمی و تنهایی در منزل بهانه ام برای خرید گوشی بود، مدتی بعد همسرم که نمی خواست هیچ وقت چهره غمگین مرا ببیند با آن که از وضعیت مالی خوبی هم برخوردار نبود خواسته مرا برآورده کرد و همین موضوع سرآغاز همه تلخ کامی های زندگی ام شد. از آن روز به بعد من هم با وسوسه های دوستانم وارد شبکه های دوست یابی شدم. به طوری که دیگر تقریبا زندگی ام رها شده بود و مدام درگیر ارسال و یا دریافت پیام و تصویر از دوستانم بودم ،دختر 5 ساله ام ضعیف شده بود و آشفتگی زندگی ام هر روز بیشتر می شد.

اگرچه همسرم سعی می کرد با من با مهربانی برخورد کند، اما من آن قدر غرق در شبکه های دوست یابی بودم که به نصیحت های او نیز توجهی نداشتم. در یکی از همین روزها و به طور اتفاقی پیامی را از پسرجوانی دریافت کردم آن روز به خاطر کنجکاوی و تفریح و سرگرمی پاسخ خنده داری برایش ارسال کردم این گونه بود که رابطه تلفنی من و فرامرز آغاز شد.

او ادعا می کرد صدای من خیلی شبیه خواهر مرحومش است و او را دچار آرامش روحی می کند چند روز بعد از من خواست تا یکی از عکس هایم را برایش ارسال کنم من هم بدون توجه به عاقبت این کار یکی از زیباترین عکس های عروسی ام را برایش فرستادم چرا که او می خواست ببیند آیا چهره من هم شبیه خواهرش است یا نه؟! اما چند ساعت بعد از ارسال عکس با من تماس گرفت و تهدید کرد اگر 3 میلیون تومان به حسابش واریز نکنم عکسم را نه تنها برای شوهرم ارسال می کند بلکه آن را در شبکه های اجتماعی قرار می دهد ترس تمام وجودم را فرا گرفت و با فروش پنهانی گردنبندم پول را به حسابش واریز کردم، اما او قانع نشد و دوباره پول بیشتری و حتی ارتباط شوم درخواست کرد وقتی با خودم خلوت کردم دیدم هیچ چیزی بهتر از صداقت و راستگویی نیست؛ بنابراین همه ماجرا را برای همسرم توضیح دادم و او با گذشت و مهربانی تنها این جمله را گفت کاش همان روز اول ماجرا را از من پنهان نمی کردی.

در تحقیقات فنی پلیسی فرد شیاد دستگیر و برای ارائه توضیحات به دادسرا منتقل شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره رادیویی پژواک، پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع «عملیات تنبیهی وعده صادق» در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه ها و صدای مراکز می توانند اثر خودشان را با موضوع عملیات تنبیهی وعده صادق در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه،  تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد