Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@15:40:37 GMT

«شب فیروزه ای» در دیار بابا طاهر

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۱۳۷۶

«شب فیروزه ای» در دیار بابا طاهر

به گزارش گروه فرنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه شنبه 27 مردادماه از مجموعه تاریخی تفریحی گنج نامه روانه آنتن شبکه پنج و سیمای همدان می شود و زهرا سعیدی بازیگر تلویزیون و سینما و امید معنوی خواننده مذهبی مهمان این برنامه خواهند بود.

"شب فیروزه ای" دارای بخش های مختلفی همچون دعوت از هنرمندان و خوانندگان ، گزارش از مکان های دیدنی و گردشگری استان همدان میان برنامه، وله و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... است.

جنگ شبانه" شب فیروزه ای" ساعت 21 به تهیه کنندگی غلامرضا حیدری و اجرای محمد رضا نواب از سیمای همدان و شبکه پنج پخش می شود.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شب فیروزه ای باباطاهر تاریخی تفریحی گنج نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اصلاح هندسی بر اساس نیازهای ترافیکی و لزوم بهبود تردد صورت می‌گیرد، گفت: بر این اساس اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزا طاهر شرقی برای رفاه حال شهروندان در این منطقه در حال اجرا است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌منظور اصلاح نقاط حادثه‌خیز منطقه ۹ شهرداری اصفهان، ایمن‌سازی و اصلاح شکل هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزا طاهر شرقی با هزینه‌ای بالغ‌بر سه میلیارد ریال در این منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: روند اجرای فعالیت‌های عمرانی منطقه ٩ شهرداری اصفهان با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری، همچنین اجرای تعهدات با عنوان خدمات به شهروندان، توسعه محلات در راستای تأمین رفاه و آسایش و جلب رضایت آن‌ها است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مدت زمان اجرای اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزا طاهر شرقی پس از رفع معارضات حداکثر سه ماه است و پیش‌بینی می‌شود، در مدت زمان کوتاه‌تری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

قاضی‌عسگر ادامه داد: این پروژه با هدف تعریض باند جنوبی ابتدای خیابان میرزا طاهر شرقی به‌طول بیش از ۱۲۵ متر برای رفع مشکلات ترافیکی و تسهیل در تردد و نیز اصلاح راستگرد خروجی خیابان میرزا طاهر شرقی به کندروی بزرگراه شهید خرازی و اتوبان آغاز به‌کار خواهد کرد.

کد خبر 747449

دیگر خبرها

  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • گفت و شنود/ بابا نداشت!