Web Analytics Made Easy - Statcounter

علینژاد در ویژه برنامه پنج‌شنبه شب‌های صدای آمریکا (14 تیرماه) کلیپی از برخورد نامناسب ماموران شهرداری را منتشر کرد و از قالیباف به عنوان شهردار تهران خواست تا جلوی زیردستان خود را بگیرد! یعنی او حتی نمی‌داند محمدباقر قالیباف بیش از 7 ماه است که این پست را واگذار کرده و بعد از او 2 شهردار دیگر روی کار آمدند

ایران آنلاین /  رسانه‌های ضدانقلاب این روزها برای تحریک مردم ایران و فراوان نشان دادن خودشان دست به انتشار تصاویر قدیمی و تکراری می‌زنند؛ مسیح علی نژاد هم سعی کرده از این قافله عقب نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک مسیح علی‌نژاد را باید یکی از فعال‌ترین خبرنگاران ایرانی خارج از کشور دانست. خبرنگاری که از روزنامه همبستگی شروع کرد، خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایلنا شد، برای روزنامه‌های اصلاح‌طلب یادداشت نوشت و سپس راه خارج از کشور را در پیش گرفت. 

وی با انتشار مطالب جنجالی در وبلاگ و فیس‌بوک توانست نامی برای خودش دست و پا کند و بلافاصله مورد توجه رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای مانند رادیو فردا، صدای آمریکا، بی‌بی‌سی فارسی، من و تو و ... قرار گرفت. مسیح علی‌نژاد حالا فعال‌ترین خبرنگار ایرانی خارج از کشور است اما نه خبرنگاری که برای منافع و ارزش‌های کشورش فعالیت می‌کند، خبرنگاری که حتی خانواده‌اش هم از او اعلام برائت می‌کنند.

مسیح علی‌نژاد در این سال‌ها کمپین «نه به حجاب» راه‌اندازی کرد اما پس از عدم استقبال دختران و زنان ایرانی از کمپین «نه به حجاب»، مسیح علی‌نژاد کمپین «چهارشنبه‌های سفید» را با حمایت همه جانبه رسانه‌های غربی به راه انداخت اما بررسی خبرنگار ما نشان می‌دهد، که تعداد زیادی از فیلم‌های منتشر شده کمپین چهارشنبه‌های سفید تکراری است.

* چرا تکرار؟
اما چرا علینژاد به جای عدم انتشار فیلم‌های کمپین «چهارشنبه‌های سفید»، دست به انتشار فیلم تکراری می‌زند؟

پاسخ این سوال را باید در قراردادهایی که چند سال گذشته بین او و شورای مدیران خبررسانی(مشهور به «BBG») وابسته به دولت آمریکا، بسته شده پیدا کرد. اسناد وب‌سایتی که به انتشار اطلاعات درباره دولت آمریکا اختصاص دارد، نشان می‌دهد «مسیح علی‌نژاد» قراردادهایی به ارزش بیش از ۲۳۱ هزار دلار با دولت آمریکا امضا کرده است.

نکته تامل برانگیز دیگر این که به نظر می‌رسد دلارهای غربی‌ها باعث شده او در این سال‌ها ابتدایی‌ترین تکنیک‌های خبری را هم فراموش کند. برای نمونه علینژاد در ویژه برنامه پنج‌شنبه شب‌های صدای آمریکا (14 تیرماه) کلیپی از برخورد نامناسب ماموران شهرداری را منتشر کرد و از قالیباف به عنوان شهردار تهران خواست تا جلوی زیردستان خود را بگیرد! یعنی او حتی نمی‌داند محمدباقر قالیباف بیش از 7 ماه است که این پست را واگذار کرده و بعد از او 2 شهردار دیگر روی کار آمدند.

* تکرار؛ حربه قدیمی
البته انتشار مطالب تکراری در رسانه‌های ضدانقلاب به امری عادی تبدیل شده است. به طوری که طی روزهای گذشته نیز، رسانه‌ها و کانال‌های ضدانقلاب پس از عدم استقبال مردم ایران از فراخوان‌های آنها، دست به انتشار پست‌های قدیمی زدند تا مردم را برای فعالیت علیه نظام تحریک کنند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: آمار نشان می‌دهد امسال توانسته‌ام بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سامان نریمان‌جهان پس از تساوی 2 - 2 تیم فوتبال پیکان مقابل هوادار در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما خیلی بهتر شده است و با اعتمادبه‌نفس بالاتر بازی می‌کند. در این دیدار بازی 2 بر صفر باخته را با تساوی عوض کردیم که کار سختی است. ما پس از گل دوم حریف خیلی خوب بازی کردیم و با بدشانسی موقعیت‌های‌مان گل نشدند. خوشبختانه همین که نباختیم یک امتیاز عالی بود. شاید اگر کمی زور می‌زدیم می‌توانستیم برنده شویم.

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!

وی در مورد گلایه‌های رضا عنایتی از باتجربه‌های پیکان تصریح کرد: بازیکنان بزرگ باید تیم را جمع کنند و تجربه‌شان را در اختیار آنها بگذارند، ولی برخی مواقع شرایط بازی طوری پیش می‌رود که همه چیز دست بازیکن نیست. این حرف کاملاً درست است که بازیکنان بزرگ باید تیم را جمع کنند.

هافبک تیم فوتبال پیکان راجع به آمار پاس گل‌هایش در این فصل خاطر نشان کرد: سعی می‌کنم همیشه بهترین بازی‌ام را انجام دهم. در بازی قبل، شش پاس تک به تک دادم که هیچ‌کدام گل نشدند، ولی امروز یکی از آنها گل شد. آمار صحبت می‌کند، اما شما همه چیز را پایان فصل فراموش می‌کنید. امسال توانسته‌ام فوتبال خوبی را به نمایش بگذارم و امیدوارم در بین 10 پاسور برتر قرار بگیرم.

نریمان‌جهان درباره تعویض زودهنگام حامد پاکدل گفت: مشکل خاصی نیست. با گل‌هایی که خوردیم ریتم‌مان عوض شد و مربیان تغییر تاکتیک دادند. همه به نظر مربی احترام می‌گذاریم و مشکل خاصی نداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل های فراموش نشدنی بارسلونا به رئال مادرید در سال های اخیر / فیلم
  • فراموش نمی‌کنم، مورینیو در روز تولدم تحقیرم کرد!
  • إن شاء الله فراموش نشود!
  • بزرگ ترین تانک در تاریخ نظامی آمریکا (+فیلم و عکس)
  • اصول تغذیه سالم در خانواده (فیلم)
  • در دقایق پایانی غفلت کردیم/ گلم تقدیم به هواداران استقلال
  • اصول تغذیه سالم در خانواده + فیلم
  • نبود مسیح در 3 بازی به چشم آمد
  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • ایهود باراک: نتانیاهو برده یهودیانِ نژادپرستِ معتقد به ظهور مسیح یهودیان از راه برپایی جنگ است (فیلم)