Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@16:05:36 GMT

تجاوز مرد دو تابعیتی به منشی مطب!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۱۴۱۸

تجاوز مرد دو تابعیتی به منشی مطب!

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری متهم پرونده آزار و اذیت در یک کلینیک دندانپزشکی پیش از خروج وی از کشور خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ علی ولیپور گودرزی، در توضیح این خبر گفت: در تاریخ ۲۹تیرماه پرونده ای با موضوع "آزار و اذیت منشی خانم در کلینیک دندانپزشکی" از کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکیه پس از حضور در اداره شانزدهم به کارآگاهان گفت : فردی به عنوان بیمار به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد اما با سوء استفاده از خلوتی داخل کلینیک به سمت من حمله ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

شاکیه در توضیحات تکمیلی به کارآگاهان عنوان کرد: "ساعت ۱۹:۰۰ مردی حدودا ۵۰ ساله به کلینیک دندانپزشکی مراجعه و درخواست کرد تا پزشک نسبت به معاینه ایشان اقدام بکند ؛ به ایشان توضیح دادم که پزشک بعدازظهرها ویزیت ندارند و من نیز صرفا برای نوبت دهی به بیماران و پاسخگویی به تلفن ها در مطب حضور دارم. این شخص با اطلاع از تنها بودن من در داخل مطب، ناگهان به سمت من حمله ور شد؛ دیوانه وار مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و پس از آزار و اذیت از داخل مطب متواری شد".

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل وقوع جرم به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته پرداخته و موفق به شناسایی پلاک خودرو متهم به شماره ایران ۲۲/*** هـ ۵۷ شدند . با شناسایی تصویر متهم به نام "مسعود" (۵۴ ساله) از سوی شاکی پرونده ، کارآگاهان در بررسی های بیشتر اطلاع پیدا کردند که این شخص دارای اقامت در یکی از کشورهای اروپایی است و تا چند روز آینده نیز قصد خروج از کشور را دارد؛ لذا در اولین مرحله و برابر هماهنگی با شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک تهران، اقدام قانونی جهت منوع الخروج شدن متهم انجام شد و در ادامه با انجام اقدامات ویژه پلیسی محل سکونت مسعود در شهرک قدس - خیابان زرافشان شناسایی، در سحرگاه مورخه ۲۳/۰۵/۱۳۹۷ دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم پس از مواجه حضوری با شاکیه و همچنین مشاهده تصاویر ضبط شده دوربین های مداربسته ی داخل کلینیک دندانپزشکی مجبور به بیان حقیقت شد و صراحتا به آزار و اذیت شاکیه اعتراف کرد ؛ نهایتا با اعتراف صریح متهم و انجام تحقیقات تکمیلی ، متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد .

منبع: فرارو

کلیدواژه: منشی طب تجاوز جرایم جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت کمری

آفتاب‌‌نیوز :

رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت کمری در شرق تهران، خبر داد.

مهر در خبری نوشت: سردار علی ولی‌پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: روز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲، کشف جسد مرد جوانی در یک خودروی پژو ۲۰۶ در محله افسریه از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که بر اثر شلیک گلوله از ناحیه سر به قتل رسیده بود.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، قاتل هنگامی که داخل خودروی مرد جوان نشسته دقایقی پس از صحبت کردن با انگیزه نامشخصی وی را با ضرب گلوله از ناحیه سر به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت خودرو را جابه‌جا کرده است.

سردار ولی‌پور گودرزی متذکر شد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی هویت مقتول را به دست آوردند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم در کوتاه‌ترین زمان ممکن پی بردند که وی با مرد جوانی به نام بابک که این اواخر رفت و آمد خانوادگی داشته اختلاف پیدا کرده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: بررسی‌های تخصصی کارآگاهان بیانگر آن بود، بابک مقتول را چندین مرتبه به خاطر ارتباط نزدیک با اعضای خانواده‌اش تهدید کرده و محل زندگی بابک در نزدیکی صحنه جنایت بوده است.

وی افزود: همین سرنخ مهم برای کارآگاهان کافی بود تا متهم بازداشت شود؛ او پس از انتقال به اداره پلیس در جریان تحقیقات ابتدایی با اظهارات ضد و نقیضی گفت، مقتول یکی از دوستانم بود و به همین خاطر رفت و آمد خانوادگی داشتیم؛ در جریان این روابط حس کردم مقتول با یکی از اعضای خانواده‌ام می‌خواهد ارتباط برقرار کنم که چندین‌بار هشدار دادم اما فایده‌ای نداشت؛ به خاطر همین تصمیم گرفتم تا او را به قتل برسانم. بدین ترتیب با مقتول در نزدیکی جاده مسگرآباد قرار ملاقات گذاشتم و در خودرویش نشستم؛ پس از دقایقی مشاجره کردن با یکدیگر با سلاح کلت‌کمری خود که از قبل تهیه کرده بودم او را با ضرب یک گلوله از ناحیه سر به قتل رساندم و پس از ارتکاب جرم خودرو را جابه‌جا کردم و اسلحه را به یک کانال آب انداختم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه با توجه به اظهارات ضد و نقیض متهم در جریان تحقیقات جنایی پرونده بررسی‌ها در رابطه با این قتل همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت در شرق تهران
  • قتل دوست صمیمی به دلیل ارتباط با خانواده!
  • دزد دریچه‌ فاضلاب مشهد دستگیر شد / 32 ساله با سابقه 27 سرقت
  • سرنوشت کسی‌که زن جوان را دزدید
  • دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت کمری
  • گروگان گیری دختر ۱۶ ساله در تهران/ آدم ربا به ۱۰ میلیارد نرسید
  • روانشناس اینستاگرامی هم دیوانه بود هم مسلح | آزار و اذیت و اخاذی از ۱۰ زن توسط مرد رواشناس‌نما
  • آزار و قتل زن جوان در حمام ؛ بکشیدم یا آزادم کنید!
  • سوغات منشی ناصرالدین‌شاه برای تهرانی‌ها
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود