Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ با دستورالعمل اخیر تنظیم بازار محصولات فولادی و درخواست وزارت صنعت، معدن و تجارت، همه خریداران محصول شمش و تختال فولادی ملزم به عرضه 75 درصدی از کالای دریافتی به صورت محصول بعدی (مقاطع طولی یا ورق) حداکثر ظرف سه هفته در بورس کالا هستند.
براساس این دستور العمل خریداران باید تعهد نامه ای در این زمینه به شرکت بورس ارایه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این رابطه روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز(شنبه) به نقل از «جعفر سرقینی» اعلام کرد که تصمیم وزارت صنعت، معدن وتجارت فقط برای فلزات و آن هم مشروط بوده است.
وی تاکید کرد: این تصمیم باهدف ساماندهی صادرات و تنظیم بازار داخلی بوده است و ارتباطی با سایر مواد معدنی ندارد.
معاون امور معادن وصنایع معدنی وزارت صنعت، معدن وتجارت خاطرنشان کرد: هر تولیدکننده فولاد و سایر فلزات در صورت عرضه سهمیه داخلی در بورس می تواند بدون هیچ مشکلی به صادرات بپردازد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فولاد بورس صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۱۰۶ تن انواع کالا و محصول هستند. همچون روال هر هفته بیشترین عرضه های امروز مربوط به سیمان است. به این ترتیب یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۴۷۶ تن سیمان در تالار سیمان روی تابلو می رود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Ix8

دیگر خبرها

  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • پتروشیمی و فولاد ارزآورترین شرکتها در ۱۴۰۲/صادرات گاز نصف شد
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو