Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به صدرنشینی تیمش در لیگ برتر گفت: از این به بعد به دنبال حفظ جایگاهمان در جدول رده‌بندی خواهیم بود.

عبدالله حسینی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به پیروزی پدیده برابر سپیدرود که منجر به صدر نشینی این تیم مشهدی شد، اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم آنچه را که کادر فنی می‌خواهد در زمین اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالیم که توانستیم دست پر از رشت بازگردیم.
وی با اشاره به صدرنشینی پدیده در جدول رده‌بندی لیگ برتر افزود: امسال تیم خوبی داریم و یحیی گل‌محمدی برای پدیده زحمت کشیده و تیم منسجمی را جمع و جور کرده است. امسال با گل‌محمدی هدفمان حضور در بین تیم‌های بالایی جدول بود که خدا را شکر از همین هفته‌های ابتدایی به آن رسیدیم.
مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد تصریح کرد: از این به بعد هدفمان کاملا مشخص است. باید برای حفظ جایگاه فعلی‌مان تلاش کنیم تا امتیازی از دست ندهیم.
حسینی در خصوص دیدار هفته آینده تیمش برابر پیکان تصریح کرد: ما نشان دادیم که توانایی پیروزی برابر هر تیمی را داریم، به ویژه روی سه امتیاز همه بازی‌های خانگی حساب کرده‌ایم و با برد برابر پیکان صدرنشینی‌هایمان را تداوم خواهیم بخشید.
ورزشی**ع.ک**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش عبدالله حسيني پديده ليگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان مدافع استقلال که قبل از جدال برابر شمس آذر دچار مصدومیت شده بود، نتوانست تیمش را در بازی برابر تراکتور همراهی کند و آبی ها برای دومین بازی متوالی، بدون مدافع تخصصی روی نیمکت، به میدان رفتند.

با وجود اینکه سهرابیان در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با تراکتور نیز حضور داشت، اما از سوی کادرپزشکی آبی ها چراغ سبز دریافت نکرد تا او نتواند برابر تیم تبریزی به میدان برود و به دلیل غیبت سیلوا، عملا دست نکونام روی نیمکت بسته بود.

نکته جالب این است که عدم انتشار ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور از سوی رسانه رسمی آبی ها سبب شد تا ترکیبی از یازده بازیکن این تیم در فضای مجازی منتشر شود که نام سهرابیان نیز در میان یازده بازیکن آغازکننده دیدار دیده می شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آرمین در تهران به سر می برد.

حالا و با حضور این بازیکن در تمرینات گروهی، می توان گفت که سهرابیان می تواند استقلال را در بازی با ذوب آهن همراهی کند تا دغدغه های کادرفنی در بخش دفاعی به حداقل برسد.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ ۲۰
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد