Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:07:34 GMT

توسعه صنعت فردیس منوط به تعیین مرزهای شهرستان است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۱۹۴۰

توسعه صنعت فردیس منوط به تعیین مرزهای شهرستان است

ابوالفضل اینانلو در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بازدید استاندار البرز از شهرکی صنعتی فرخ‌آباد، اظهار کرد: استاندار البرز در این بازدید بر لزوم تعیین و تکلیف مرزهای شهرستان فردیس و کرج تأکید داشت.

وی با بیان اینکه بخش بزرگی از شهرک صنعتی مذکور در روستای فرخ‌آباد و بخش کمی نیز در محمدشهر کرج واقع است، خاطرنشان کرد: سعی داریم که این بخش را به فرخ‌آباد الحاق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان فردیس با بیان اینکه در نظر داریم بازدید دیگری به همراه مدیران صنعتی استان البرز از شهرک صنعتی فرخ‌آباد داشته باشیم، تصریح کرد: درصدد هستیم پس از تعیین و تکلیف مرزهای کرج و فردیس، نسبت به توسعه این شهرک صنعتی اقدام کنیم.

به گفته اینانلو ۶۰ تا ۷۰ هکتار زمین دولتی مجاور شهرک صنعتی واقع در روستای فرخ‌آباد وجود دارد که می‌توان از آن برای توسعه صنعت استان استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان فردیس به بازدید از منطقه سرحد آباد این شهرستان اشاره کرد و گفت: طبق اقدامات انجام‌شده، بناست که تقسیمات کشوری و تعیین مرزها برای شهرستان فردیس به‌صورت دقیق انجام شود.

کد خبر 4377913

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت و معدن فرمانداری فردیس مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.   گفتنی است از این مبلغ که با پیگیری‌های بهرام‌نیا  برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از این دیدار نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

دیگر خبرها

  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین