Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستاییان با حضور مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی اصفهان در خمینی شهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستاییان استان با حضور مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان و بیش از 600 ورزشکار و همراهی 100 داور و مربی به میزبانی شهرستان خمینی‌شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر برگزاری این جشنواره با بیان اینکه این المپیاد در قالب 24 تیم از 22 شهرستان استان اصفهان در مدت زمان دو روز برگزار شد اظهار کرد: «این مسابقات در هشت مجموعه ورزشی اجرا شد که بانوان در مجموعه ورزشی صنعت آب و برق و آقایان در مجموعه ورزشی قدس با هم به رقابت پرداختند.

مجید ترابی هدف از برگزاری این مسابقات را احیا بازیهای بومی و محلی و ترویج فرهنگ پهلوانی و قهرمانی در این زمینه دانست و افزود: «برای احیا آداب و رسوم محلی در این دوره از مسابقات پوشش و لباس محلی به عنوان یک امتیاز برای تیم‌ها در نظر گرفته شد.»

وی گفت: «فوتبال گل کوچک، هفت‌سنگ مهارتی، دال پلان مهارتی، تیرکمان، لی‌لی مرحله‌ای و چوب‌کشی از بازی‌های این دوره از مسابقات است.»

انتهای پیام/4046/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین با اعلام این خبر گفت: جشنواره های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و روستای خوزنین با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل و گلاب از امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: جشنواره گل محمدی و آیین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود که ویژه‌برنامه این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی – هنری در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آیین کهن پنجاه به در خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: جشنواره گل محمدی خوزنین برای دومین سال متوالی از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا و ویژه‌برنامه آن نیز در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده، برگزار خواهد شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولا با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه‌رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ که برگزاری این دو رویداد انجام شده شاهد حضور گسترد علاقمندان به آیین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902115

دیگر خبرها

  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری