Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@16:33:01 GMT

درج دلار ۱۰ هزارو چهارصد تومانی بر تابلوی صرافی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۲۰۳۳

درج دلار ۱۰ هزارو چهارصد تومانی بر تابلوی صرافی‌ها

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا از خیابان فردوسی، نرخ هر دلار آمریکا در تابلوی اعلانات صرافی در محدوده ۱۰ هزارو چهارصد تومان و ۱۰ هزار و پانصد هزار تومان است.

همچنین نرخ هر یورو در بازه قیمتی ۱۱ هزار و نهصدوپنجاه تومان و ۱۲ هزار و صد تومان است.

هر پوند انگلیس در محدوده ۱۳ هزار و صد  تا ۱۳ هزارو دویست تومان، هر دلار کانادا ۸ هزارو صد تومان و ۸ هزار و دویست تومان  و نیز نرخ هر لیر ترکیه هزارو هشتصد و چهل تومان تاهزارو نهصد و چهل تومان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شواهد نشان می دهد که نرخ درج شده در تابلوی صرافی‌ها تفاوت چندانی با بازار دلالان ندارد.

در سوی دیگر بازار، نرخ هر قطعه سکه تمام با تصویر امام در محدوده ۳ میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان و ۳ میلیون و نهصد هزار تومان خریدوفروش می شود.

نرخ هر قطعه سکه نیم نیز بین یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان و یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا! / فیلم

در جریان دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بارسلونا و پاری سن ژرمن مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی با پیروزی شاگردان انریکه به پایان رسید.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا! / فیلم
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • برای دلار ۲۰ هزار تومانی و تورم ۳۰ درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار ۶۵ هزار تومانی و تورم ۴۵ درصدی را توجیه می‌کنند
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / دلار در منطقه جدید کف‌سازی کرد؟
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟
  • واکنش به موضع گیری سیدمحمد خاتمی درباره حمله به اسرائیل /اصولگرایی واقعی یعنی این/آنها که برای دلار 20 هزار تومانی فریاد وااسلاما سر می دادند کجایند؟
  • صد و پنجاه و یکمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد