Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای‌نیوز، گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه»- وابسته به معارضان- امروز- شنبه- اعلام کرد که میدان نفتی «العمر» شاهد آماده‌باش نیروهای ائتلاف آمریکایی مبارزه با داعش و «نیروهای دموکراتیک سوریه» بود.

العمر، بزرگ‌ترین میدان نفتی در سوریه و نیز شامل بزرگ‌ترین پایگاه نظامی ائتلاف در این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز تصریح کرد که شب گذشته دست‌کم ۲۰ داعشی به پایگاه نظامی که شامل فرودگاه مورد استفاده نیروهای ائتلاف بین‌المللی، سامانه‌های پدافند هوایی و آتش‌بارها است، حمله کردند.

طبق این گزارش، از زمان آغاز این حمله تا صبح امروز درگیری‌های شدید میان داعشی‌ها از یک سو و نیروهای ائتلاف و «نیروهای دموکراتیک سوریه» جریان داشت.

«دیده‌بان حقوق بشری» از کشته‌شدن دست‌کم هفت داعشی در جریان این درگیری‌ها خبر داده و اعلام کرده است که اطلاعات منتشر شده درباره تلفات انسانی ائتلاف و «نیروهای دموکراتیک سوریه» را تایید می‌‌‌کند.

بر این اساس، در این پایگاه ۵۰۰ نفر از نیروهای ائتلاف ضد داعش و افراد «نیروهای دموکراتیک سوریه» مستقر هستند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: میدان نفتی العمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد این نیروها یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه نیروهای مسلح یمن نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد.

طبق این بیانیه در عملیات دیگر در اقیانوس هند ناو اسرائیلی (MSC VERACRUZ) با پهپاد هدف قرار گرفته است.

به این ترتیب یمنی‌ها طی ۳عملیات دیگر در حمایت از غزه، دو ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار داده‌اند.

کد خبر 847108 منبع: تسنیم برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل یمن

دیگر خبرها

  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند