Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن به‌طور قطع می‌داند که گفتمان انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و سنگرهای کلیدی منطقه را فتح کرده است، گفت: دلیل عصبانیت ترامپ رئیس جمهور آمریکا از ایران، آگاهی آن‌ها از عمق نفوذ ایران در منطقه است. ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی ظهر امروز در همایش نقش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی که در سالن همایش‌های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به جهان صادر شده ‌و این انقلاب مرگ تدریجی رژیم صهیونیستی را قطعی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم صهیونیستی زمانی شعار نیل تا فرات سر می‌داد اما امروز خود را پشت دیوارهای هفت‌متری بتنی مخفی کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: رویکرد حوزه علمیه به‌معنی واقعی کلمه، رویکردی انقلابی است، ولایت فقیه تجلی توحید است و ولی فقیه به عنوان سکان دار نظام دینی است و در نظام دینی نیز همه وظیفه دارند اراده ولایت را خوب متوجه شده و نسبت به آن عمل کنند.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه شهدای فاطمیون و نیروهای حزب‌الله خود را سرباز رهبر معظم انقلاب می‌دانند، افزود: گفتمان انقلاب اسلامی پیروز نبردهای سوریه است و فاطمیون و حزب‌الله، سلحشوران میدان نبرد هستند که این موضوع نشان از عمق نفوذ گفتمان ایران در منطقه و اثرگذرای این گفتمان است.

استاد حوزه و دانشگاه، تبعیت از مقام معظم رهبری را گره گشای مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: اگر مسئولان به رهنمودهای رهبری توجه داشته باشند به طور قطع مشکل‌های اقتصادی امروز رفع می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه پیوند روحانیت و سپاه پاسداران خنثی‌کننده بسیاری از توطئه‌هاست، ادامه داد: پیوند این دو نهاد انقلابی در عمق‌بخشی به انقلاب در صحنه جهانی مؤثر است، تربیت و تجهیز علمی و عملی طلاب و روحانیان در تراز انقلاب اسلامی، دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، تحول در نظام آموزشی و تبعیت از رهبر انقلاب از جمله رسالت‌های امروز روحانیون است.

حاجی‌صادقی با بیان این‌که روحانیت پشتیبان جبهه مبارزه با استکبار نیست بلکه فرمانده این جبهه است، افزود: روحیه انقلابی، نیازمند بصیرت، توانمندی علمی، معرفتی و فکری است و جنگ امروز، تهاجم فکری و ارزشی برای تصرف فکرها و دل‌هاست.

وی عنوان کرد: دشمن به طور قطع می‌داند که گفتمان انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و سنگرهای کلیدی منطقه را فتح کرده است و دلیل عصبانیت ترامپ رئیس جمهور آمریکا از ایران نیز آگاهی آن‌ها از عمق نفوذ ایران در منطقه است.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این‌که دشمن نگران استمرار انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که اگر انقلاب اسلامی یک دهه دیگر عمر کند سفره ابرقدرتی آن‌ها جمع می‌شود، چراکه معتقدند انقلاب اسلامی تمام شاخص‌های ابرقدرتی را از آن‌ها گرفته است.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، گفت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_پنچشنبه ششم اردیبهشت- در نشست خبری با اشاره به نقش و تأثیر شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اظهار کرد: آثار این شهید گرانقدر امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی است و بهره‌گیری از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، گام نهادن و طی مسیر درست را تضمین می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران در عین اینکه یک مجموعه نظامی است، یک مجموعه عقیدتی و مذهبی نیز هست و نمی‌تواند از عقیده و اعتقاد الهی و قرآنی جدا باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تأمین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی، پاسداری از انقلاب و ارتقای عمل مکتبی است.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.

بیگدلی با بیان اینکه سپاه به هیچ جریانی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، اظهار داشت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه‌هاست.

کد خبر 747778

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز