Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@08:00:42 GMT

سارق حرفه ای با 39 فقره سرقت در سنندج دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۲۱۹۷

سارق حرفه ای با 39 فقره سرقت در سنندج دستگیر شد

سنندج - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: یک سارق حرفه ای قطعات و محتویات داخل خودرو که مرتکب 39 فقره سرقت در شهرستان سنندج شده بود، دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس مسعودی روز شنبه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در این شهرستان، بلافاصله دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین مداربسته محل های وقوع سرقت ها، یک دستگاه پژو 405 را شناسایی کردند.
سرهنگ مسعودی اضافه کرد: پس از مشاهده و طی هماهنگی با مرجع قضایی، خودرو توسط ماموران انتظامی شناسایی، توقیف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.
این مقام انتظامی یادآور شد: در بازجویی به عمل آمده، متهم به 39 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.
سرهنگ مسعودی با اشاره به بازسازی تمام صحنه های سرقت و دستگیری 2 مالخر در این خصوص، تاکید کرد: متهم به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شد.
جاشین فرمانده انتظامی کردستان از شهروندان خواست تا اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری اشیای قیمتی در منزل و اماکن خصوصی خودداری کنند و در صورت برخورد با هر مورد مشکوک بلافاصله موضوع را با مرکز فوریت های پلیس 110 در میان بگذارند.
6108/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي سرقت دستگيري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مدارس کاشان دستگیر شد

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال برخی از مدارس در سطح شهر کاشان، موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تلاش پلیس برای دستگیری عامل این سرقت‌ها ادامه داشت تا اینکه مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی هویت سارق را شناسایی و در نهایت در یک عملیات ضربتی و کاملاً هماهنگ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: سارق در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۱ فقره سرقت از مدارس سطح شهر اقرار که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 6077792

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج