Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهره عبادتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت این واحدهای تولیدی موجب آلودگی هوا، انتشار بوی نامطبوع، افزایش سگ های ولگرد، موش و حشرات موذی در منطقه می شود.
وی تصریح کرد: این واحدهای چربی گیری در زمین های کشاورزی غیر قانونی فعالیت می کنند که باید به شهرک صنعتی چرمشهر منتقل شوند.
عبادتی ادامه داد: واحدهای چربی گیری و زهتابی باید به صورت اصولی دارای تصفیه خانه و فیلتراسیون صنعتی برای جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اکثر واحدهای چربی گیری در بخش های قلعه نو، کهریزک و باقرشهر فعال هستند، یادآورشد: این واحدها باید در شهرک های صنفی مستقر شوند تا سیستم های متمرکز تصفیه خانه فاضلاب برای جلوگیری از آلودگی محیط زیستی احداث کنند.
عبادتی با اشاره به اینکه پنج تا 10 نفر به صورت مستقیم در این واحدها مشغول به فعالیت هستند، افزود: عمده کارگران واحدهای چربی سوزی اتباع کشور افغانستان هستند که به صورت غیرقانونی فعالیت می کنند، ضمن اینکه به کارگران ایرانی فعال نیز خدمات بیمه ای ارائه نمی دهند.
به گزارش ایرنا، واحدهای چربی سوزی با جوشاندن استخوان ها و چربی های جمع آوری شده از سطح شهر، چربی موجود در آن را در صنایع مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می دهند.
/6003/3218
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آلودگی هوا افغانستان زمین کشاورزی موش رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان

ایسنا/خوزستان توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در سال گذشته ۲۰ نیاز فن‌آورانه واحدهای صنعتی استان مورد شناسایی قرار گرفتند و مستندسازی شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به رسالت فن‌بازار منطقه‌ای که به مثابه بازوی صنایع و واحدهای صنعتی و تولیدی عمل می‌کند، اظهار کرد: فن بازار برای مبادلات و بهم‌رسانی سیستم «عرضه» و «تقاضا» در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته نقش کلیدی و اساسی ایفا می‌کند.

علی مهدی پور افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بهره‌مندی از مشاوران توانمند حوزه توسعه فناوری به منظور پایش واحدهای صنعتی، شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه بنگاه‌های صنعتی را در دستور کار قرار داد.

وی اضافه کرد: در همین راستا با تشکیل سلسله جلسات منظم جهت تدوین دانش فنی برای رفع نیازها، برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مربوطه انجام شده است.

مهدی پور ادامه داد: در جلسات برگزار شده روش‌ها و سیستم‌های شبکه‌سازی، شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه مورد ارزیابی قرار گرفتند و برای رفع آن‌ها اقدامات موثری صورت پذیرفت و نتایج مطلوبی حاصل شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان به توان فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ با تمام توان و همکاری مشاوران ۲۰ نیاز فناورانه شناسایی و مستندسازی شد و رفع پنج نیاز نیز صورت گرفت.

وی اظهار کرد: فرآیند شناسایی و رفع این نیازهای فناورانه در بستر سامانه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران (درگاه خدمات الکترونیکservice) انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود