Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بیمه نوین؛ این شرکت چک خسارت بیمه‌نامه عمر و سرمایه گذاری، بیمه شده ارومیه ای خود را که پس از گذشت یک ماه از خریداری بیمه نامه در حادثه تصادف جاده ای فوت کرده بود، به خانواده وی تقدیم کرد.

بر اساس این گزارش، پس از بررسی مدارک موجود و طی مراحل قانونی پرونده، چک خسارت ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریالی بابت سرمایه فوت و اندوخته بیمه نامه به وراث قانونی بیمه شده پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد امینیان؛ رئیس شعبه ارومیه بیمه نوین ضمن اظهار همدردی با خانواده متوفی در این خصوص گفت: پس از آنکه بیمه شده بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بر اثر حادثه تصادف جاده ای فوت می کند، در راستای تحقق سیاست‌ اصلی ما که مبتنی بر مشتری مداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن پرونده بررسی و برآورد خسارت جهت ایفای تعهدات به ذی نفعان بیمه نامه تشکیل شد.

وی ادامه داد: در نهایت نیز پس از جمع آوری مستندات و تکمیل پرونده خسارت، پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال سرمایه فوت بیمه نامه به علاوه اندوخته تا تاریخ فوت مورد موافقت و اجرا قرار گرفت.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیمه نوین خسارت بیمه عمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

امتداد - معاون دادستان مرکز استان لرستان دستور داد رفع توقیف وسایل نقلیه از پارکینگ، مشروط به احراز بیمه نامه معتبر شخص ثالث باشد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، طبق قانون بیمه شخص ثالث، کلیه دارندگان وسایل نقلیه زمینی مکلفند بیمه نامه شخص ثالث معتبر تهیه کنند و در صورت نداشتن بیمه نامه، توسط پلیس راهور و راه توقیف خواهند شد.

 

 

 بر اساس دستور معاون دادستان استان لرستان در اجرای مواد ۲ و ۴۲ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب ۱۳۹۵ ، در صورت توقیف وسایل نقلیه موتوری(خودرو و موتورسیکلت)، رفع توقیف و خروج از پارکینگ مشروط به احراز دارا بودن بیمه نامه معتبر شخص ثالث وسیله نقلیه خواهد بود.

لازم به ذکر است دستور معاون دادستان مرکز استان به نیروی انتظامی، پلیس راهور و پلیس راه اعلام شده است.

این دستور متعاقب مکاتبه و پیگیری صندوق تامین خسارت های بدنی شعبه استان لرستان به دادگستری کل استان صادر شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی