Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج اساتید دانشگاه آزاد از مواضع «سردار غیب‌پرور» درباره برخورد با محتکرین حمایت کرد. ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی از مواضع «سردار غیب‌پرور» درباره برخورد با محتکرین حمایت کرد.

متن این بیانیه در ادامه آمده است:

« زمانی که قدرت و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور به اذعان حتی دشمنان در وضعیت بی‌نظیری قرار دارد، متاسفانه در درون این مرزها، سستی و دنیاطلبی گروهی زمینه نارضایتی و ناامیدی مردم را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدالت و مبارزه با فساد جزو مهمترین آرمان‌های انقلاب بوده و بقای انقلاب هم در گرو تحقق آنهاست. همانطور که کوران دفاع مقدس گروهی زالوصفتانه با احتکار مایحتاج عمومی مردم پا بر گلوی آنها گذاشته بودند امروز هم در اوج عداوت و رذالت دشمنان گروهی چنان می کنند.

امروز هم چونان 30 سال پیش بسیجیان در صف اول دفاع از مستضعفین‌اند.

بدین وسیله اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن اعلام تقدیر از دستور و مواضع سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در راستای افشای مفسدین و محتکرین، اعلام می‌کنند در صفوف حمایت از اقتصاد مقاومتی و دفاع از حقوق مستضعفین تا ریشه‌کنی دشمنان و منافقان داخلی انجام وظیفه خواهند کرد.»

انتهای پیام/

R1360/P1360/S1,15/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از بهبود مواضع نیروهای ارتش این کشور در میدان نبرد با اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که در درگیری میان نیروهای این کشور و ارتش اوکراین در منطقه لوهانسک، اوکراین ۲۰ نظامی خود را از دست داد.

به گزارش وزارت دفاع روسیه، واحدهای یگان «وستوک» ارتش روسیه موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند. در درگیری در این منطقه ۹۵ نظامی اوکراینی کشته یا زخمی شد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی روسیه ۶ موشک هیمارس و ۱۰۴ پهپاد ارتش اوکراین را هم سرنگون کرد.

کد خبر 6086814

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد