Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@10:03:11 GMT

پایش سلامت ۷۳۵ کودک کار توسط شرکت شهر سالم

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۲۶۱۹

پایش سلامت ۷۳۵ کودک کار توسط شرکت شهر سالم

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه سلامت کودکان کار یکی از دغدغه های اصلی شهرداری تهران است، گفت: با درخواست خیرین و از ابتدای سال ۷۳۵ کودک کار از لحاظ سلامت مورد پایش قرار گرفتند.

 

 

به گزارش خبرنگار شبستان، حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تمام حوزه های مدیریت شهری باید به شهرداری تهران واگذار شوند تا ما بتوانیم مدیریت یکپارچه ای را در شهر شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چوبینه با بیان اینکه هم اکنون پروژه های زیادی در شهر تهران در حال اجراست، گفت: از ابتدا تدارک دیده شده که HSC‌ در حوزه شهروندی، شهرداری و پیمانکاری دیده شود، گفت: در این زمینه مطالعات خوبی صورت گرفته و کمیته های فنی و علمی نیز تشکیل شده است.

 

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه در 22 منطقه شهر تهران ما دارای 18 مرکز درمانی می باشیم، گفت: 40 درصد از درمانگاه ها و مراکز حوزه سلامت شهرداری در ساختمان های فرسوده و قدیمی قرار دارد که ما به دنبال جایگزینی آنها با فضای کاربردی تر می باشیم.

 

چوبینه با بیان اینکه وضعیت سلامت در کشور ما دارای مشکلات زیادی می باشد، گفت: با توجه به اجرای طرح تحول سلامت خدمات ویژه ای به مردم در قالب آن ارایه شده که می توان گفت بعد از انقلاب بی سابقه بوده است و باعث شده تا پرداختی از جیب مردم کمتر شده و دفترچه بیمه معنا پیدا کند.

 

وی افزود: شهرداری تهران حدود 250 هزار نفر پرسنل و خانواده آنها را شامل شده است و ما به دنبال این هستیم تا بتوانیم خدمات شایسته ای را در حوزه سلامت به آنها ارایه نماییم.

 

وی با بیان اینکه به زودی تیم ارجاع شامل پزشک، پرستار و ماما در شرکت شهر سالم تشکیل خواهد شد، گفت: در آینده ای نزدیک تیم ارجاع برای ویزیت به منزل بازنشستگان شهرداری تهران خواهد رفت تا آنها از تردد غیر ضرور در شهر اجتناب کنند.

 

چوبینه با بیان اینکه شرکت شهر سالم امسال نیز در راهپیمایی اربعین حضور خواهد داشت، گفت: وظیفه اصلی درمان در بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بر عهده هلال احمر می باشد و ما در کنار آنها خدمات لازم را ارایه می دهیم.

 

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: هم اکنون کودکان کار در شهر ما به مسئله ای اجتماعی تبدیل شده اند و باید این کودکان از خدمات حوزه سلامت بهره مند شوند و از ابتدای سال با حضور وزیر بهداشت و سرپرست شهرداری تهران و با درخواست خیرین تاکنون 735 کودک کار از لحاظ سلامت مورد پایش قرار گرفته اند.

 

وی با بیان اینکه ما برای توسعه خدمات خود نیازمند در اختیار گرفتن فضاهای جدید می باشیم، گفت: شهرداران مناطق شهرداری اگر فضاهایی را به ما اختصاص دهند مراکز بیشتری در حوزه درمان را راه اندازی می کنیم.

 

وی افزود: به زودی مراکز جامع پیشگیری سرطان درمان شهرداری تهران در بلوار کشاورز افتتاح خواهد شد.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجلس خشکسالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بازار مسکن استان همدان روزنامه های ورزشی ورزش ایران فوتبال ایران مذاکره با آمریکا شهر سالم کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با خودرو اسکنر | بهبود بزرگراه ها در سال جدید

به گزارش همشهری آنلاین، هادی حق‌بین، درباره بهسازی روکش آسفالت معابر پایتخت نیز توضیح داد: با وجود عقب‌ماندگی‌های قابل توجه در تولید و اجرای آسفالت معابر پایتخت در سالهای گذشته، سیر صعودی اجرای آسفالت‌ معابردر دوره ششم مدیریت شهری مشهود است؛ به گونه‌ای که در سال ۱۴۰۲ از مرز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن عبور کردیم و نشان از رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ و قریب به ۳ برابری نسبت به سال ۱۴۰۰ بود.

خودروی اسکنر آسفالت

حق‌بین درباره سازوکار تعیین اولویت اجرای آسفالت در تهران نیز گفت: به موازات بررسی گزارش‌های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ پلاس و ارزیابی‌های نواحی و مناطق ۲۲گانه از کیفیت آسفالت معابر، بررسی ویژه‌ای برروی روکش آسفالت معابر اصلی پایتخت از جمله بزرگراه‌ها صورت می‌گیرد. بر همین اساس، از روزهای پایانی اسفندماه ۱۴۰۲، وضعیت روسازی معابر اصلی پایتخت به صورت مکانیزه در حال پایش است.

او با اشاره به فعالیت خودروی اسکنر سطح جاده (PMS) در ایام نوروز افزود: تاکنون وضعیت آسفالت بزرگراه‌هایی نظیر شهید همت، زین‌الدین و چمران و نیز بزرگراه‌های آزادگان، مدرس و صیاد شیرازی به طول ۱۶۳۵ «کیلومتر_خط» مورد ارزیابی قرار گرفته و خروجی این ارزیابی‌ها، با توجه به منابع در دسترس برای بهسازی روکش آسفالت بزرگراه‌ها، ملاک تخصیص بهینه منابع خواهد بود.

حق‌بین ضمن ابراز امیدواری نسبت به پایان فرآیند اسکن معابر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ گفت: برای بررسی دقیق وضعیت آسفالت شریان‌های اصلی پایتخت، هر یک از خطوط بزرگراه‌ها به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و به این ترتیب، بیش از ۳۶۵۰ کیلومتر_خط پیمایش نیاز بوده که گزارش آن به صورت روزانه تدوین و ارسال می‌شود.

معاون فنی وعمرانی پایتخت در پایان به سایر برنامه‌های این معاونت درخصوص تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های زیرساختی شهر همانند پارکینگ‌های طبقاتی واگذارشده و درحال اجرا، پروژه فاخرخانه شهر، مقاوم‌سازی لرزه‌ای پل‌های سواره رو، تکمیل بخشی از شبکه اصلی جمع آوری آب‌های سطحی و همچنین تکمیل مطالعات فنی وطرح‌های عمرانی سطح شهر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: تولید آسفالت در تهران از مرز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن گذشت

کد خبر 840856 منبع: ایسنا برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران آسفالت بزرگراه تهران شهر مدیریت شهری

دیگر خبرها

  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان در یک قدمی اجرا
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی: پای احمدی نژاد هم به میان آمد
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با خودرو اسکنر | بهبود بزرگراه ها در سال جدید
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌ های تهران در ایام نوروز
  • سرمایه گذاری در حوزه تفریحات کودک
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق