Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - نهمین استارتاپ تریگر مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف و ستاک (ستاد توسعه ایده‌‎های کارآفرینانه) با معرفی برترین‌های این دوره به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایرنا، موضوع این دوره از استارتاپ تریگر دانشگاه صنعتی شریف انرژی بود.
براساس این گزارش همانند دوره های گذشته در چهار روز نخست، در بخش ابتدایی رویداد کارگاه‌های تخصصی حوزه‌ کسب ‌و کار و کارگاه‌های تخصصی حوزه انرژی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش دوم پس از صحبت‌ های میهمانان ویژه و شبکه ‌سازی و پذیرایی، شرکت‌کنندگان در بخش ملاقات‌سریع (fast meeting) حاضر شدند. در این بخش هر فرد 90ثانیه فرصت داشت تا خود را به نفر مقابل معرفی کند و بتواند افراد را برای هم‎تیم شدن با خود ترغیب کند.
در دو روز پایانی افراد پس از تشکیل تیم و انتخاب ایده، در کنار هم بر روی ایده‌ی در نظر گرفته شده برای هر تیم کار کردند و در نیم روز آخر (جمعه بعد از ظهر) نیز پس از ارائه‌ی تیم‌ها، ایده‌های برتر در اختتامیه اعلام و از آن‌ها تقدیر بعمل آمد.
بهروز عادلشاهیان، مهدی گندم‌زاده، احسان مال‌اندیشان و مهران عباسی تیم اول، حسین حسن‌مرادیان، معصومه بهشتی و امیررضا رنجبران تیم دوم، سید سعید سیدحسین، سینا خلخالی، مجتبی توانایی مروی و رضا فتحی تیم سوم دوره ی نهم استارتاپ تریگر شریف بودند.
بانک رفاه، پارک علم‌و فناوری شریف، معاونت علمی‌و فناوری ریاست جمهوری، مرکز رشد شریف، شتابدهنده شریف و شرکت شریف سولار حامیان این دوره از رویداد بودند.
**6984** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشگاه ها صنعتي شريف استارتاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حضور ۲۱۵۰ دانش‌آموز در گروه‌های مختلف از جمله اسکرچ جونیور، اسکرچ، برنامه سازی، طراحی وبگاه و برنامه نویسی بر روی سخت افزار (IOT)، گروه‌های خلاقیت، ربات‌های جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و گروه جهانی WRO رقابت جذابی را به نمایش گذاشته اند. این رویداد یک سکو برای کشف استعداد‌های نوجوان در عرصه برنامه‌نویسی نرم افزار و سخت افزار است.

رویداد برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در محل دانشگاه صنعتی شریف و با هدف ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی و کشف و پرورش استعداد‌های دانش آموزان در زمینه فناوری‌های پیشرفته برگزار شد.

دانش آموزان برتر، سهمیه حضور در مسابقات جهانی و هزینه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد. (به گفته برگزارکننده مسابقه لنسر به جنگجویان نوک پیکان حمله می‌گویند)

دیگر خبرها

  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا