Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تمرینات تیم فوتبال پارس‌جنوبی پس از تعطیلی 2 روزه در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی امروز و فردا تعطیل شد. این تیم که در هفته چهارم لیگ برتر در شهر جم مقابل استقلال به یک برد دلچسب خانگی دست یافت، امروز (شنبه) و فردا استراحت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو تمرینات این تیم دوشنبه هفته جاری در تهران از سر گرفته خواهد شد.

این در حالی است که شاگردان تارتار روز گذشته (جمعه) ریکاوری کرده بودند و بازیکنان ذخیره این تیم هم در دیداری تدارکاتی به مصاف امید‌های پارس جنوبی رفتند.

بازیکنان تیم پارس جنوبی که هنوز پیش پرداخت فصل جاری را دریافت نکردند به خاطر شکست استقلال 2 برابر پاداش‌های معمول خود دریافت خواهند کرد تا صبوری آنها به دلیل عدم دریافت پیش پرداخت‌شان به نوعی جبران شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال پارس جنوبی پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سوت پایان دیدار پارس جنوبی جم و چادرملو اردکان که با نتیجه دو بر یک به سود چادرملو خاتمه یافت، اتفاقات عجیبی را در کنار زمین ورزشگاه تختی جم شاهد بودیم.

بلافاصله بعد از سوت پایان مربی دروازه‌بان‌های تیم پارس جنوبی به سمت نیمکت چادرملو حمله می‌کند و یکی از اعضای کادرفنی نماینده اردکان را مورد ضرب و شتم قرار می‌‌دهد. همچنین در ادامه با ورود سایر نیمکت‌نشینان دو تیم یکی دیگر از اعضای کادرفنی پارس جنوبی در این درگیری ورود می‌کند و یک درگیری شدیدتر رخ می‌دهد.

بعد از چند دقیقه هیاهو و ادامه یافتن ضرب و شتم کادرفنی دو تیم در نهایت با وساطت بزرگ‌تر و نیروهای یگان ویژه این ماجرا ختم به خیر شده اما تصاویری که به دست ما رسیده صحنه‌های زشتی را به تصویر می‌کشد.

امید روانخواه سرمربی پارس جنوبی نیز در پایان بازی در خصوص این درگیری صحبت کرده و گفته بود: «ورزشگاه خیلی ساکت است و صداها می‌آیند. فضای لیگ یک همینطور است. شما هرچقدر کنترل کنی، شرایط همین است. ما همیشه سعی کردیم خودمان را کنترل کنیم. عصبانیت من در ابتدای بازی هم برای این بود که واقعا یک ذهنیتی وجود دارد که داوری جهت‌دار باشد. با تمام احترامی که برای داور بازی قائلم و خوب هم قضاوت کرد، اما در شروع بازی یک خطای خیلی ساده را برای آنها گرفت و هیچ دلیلی برای خطا نگرفتن نبود، چون بازیکن ما روی توپ و فضا مسلط بود و برخورد هم به وجود آمد.»

عکاس: مصطفی هاشمی

دیگر خبرها

  • برد استقلال خوزستان در یک دیدار تدارکاتی
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود