Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@22:43:34 GMT

جالب‌ترین تجربه‎های غذایی در جهان!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۳۰۱۵

در این فهرست پیش غذای اسپانیایی تاپاس بهترین تجربه غذایی جهان شناخته شده است. عکس رستوران گانداریاس سن سباستین را نشان می‌دهد. امتحان کردن لاکسای کاری (لاکسا نوعی سوپ نودل است) در غذافروشی های خیابانی کوالالامپور دومین تجریه غذایی جالب در جهان است! سوشی‌های دست پیچ و هنری ژاپن سومین تجربه جالب غذایی در جهان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ژاپن به گردشگران توصیه می‌شود که با آشپزان سوشی گفتگو کنند تا این غذای هنری و باستانی را بیشتر بشناسند. از دید کارشناسان لونلی پلنت ایستادن در صف‌های طولانی برای خوردن گوشت سینه گاو در رستوران‌های تگزاس ارزشش را دارد. سام تام (سالاد پاپایای سبز) در بانکوک رتبه پنجم در این قهرست جهانی را دارد (عکس سمت چپ) و ساندویچ‌های باز در کپنهاگ رتبه ششم را کسب کرده است (سمت راست) شاه میگوی تیغ دار نیوزلند هفتمین خوراک جالب جهان است. بیبیمباپ نوعی خوراک در کشور جنوبی است که به صورت مجموعه‌ای از سبزیجات، برنج و گوشت در یک کاسه سرو می‌شود و یک تخم مرغ خام یا نیمرو روی آن قرار می‌گیرد. این غذا هشتمین تجربه غذایی جالب در جهان است. پیتزا مارگریتا در ناپل نهمین تجربه غذایی جالب است. دیم سام چینی که در بخارپزهای چوبی پخته می‌شود دهمین تجربه غذایی جالب جهان در هنگ کنگ است. تارت تخم مرغی لیسبون بهترین تجربه غذایی در کشور پرتغال است. امتحان کردن سبیچ یا سویچ از کشور پرو یازدهمین تجربه جالب غذایی در جهان است. امتحان کردن پنیر در فرانسه رتبه چهاردهم تجربه غذایی جالب در جهان را دارد. مرغ تند کبابی در جاکائیکا (عکس چپ) پانزدهمین و تاجین گوشت بره مراکشی با فاصله کمی بعد از آن قرار می‌گیرد (عکس سمت راست) خوراک خرچنگ با چیلی غذای محبوب محله چینی‌ها در سنگاپور است. صدف بروکسلی (عکس چپ) و خوراک اردک چینی که در مقابل شما پخته می‌شود (رستوران سمت راست) در رتبه‌های هجده و نورده این فهرست قرار دارند. ماهی و سیب زمینی سرخ شده بهترین تجربه غذایی در انگلستان است و سی و یکمین رتبه را در جهان دارد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد

محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت: "بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن ۲۳ سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال‌ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام‌های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند. "

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
  • پارک رئال مادرید در دبی؛ سانتیاگو برنابئو را در امارات تجربه کنید / فیلم
  • کسب رتبه ۱۳ تولید علم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در جهان
  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد