Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین نتیجه‌ای که از سوال از رییس جمهور حاصل خواهد شد صرف‌نظر از رای آوردن یا نیاوردن سوال محورهای پنج‌گانه و شفاف‌سازی برای جامعه است.

به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در مناظره‌ای که با حضور محمدعلی وکیلی عضو فراکسیون امید در خبرگزاری ایسنا در حال برگزاری است، گفت: امیدوارم در روز جلسه سوال از رییس جمهور حقوق مردم در قانون اساسی روشن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی سوال از رییس جمهور را دارای پنج محور دانست و افزود: نابسامانی‌های به وجود آمده از موسسات مالی و اعتباری، عدم موفقیت دولت در کنترل قاچاق کالا و ارز، استمرار تحریم‌های بانکی با وجود وعده‌های داده شده پس از برجام، عدم اقدام شایسته دولت در کاهش نرخ بیکاری، دلایل رکود شدید اقتصادی طی چند سال گذشته و افزایش شتابان نرخ ارزهای خارجی و کاهش ارزش پول ملی از محورهای سوال از رییس جمهور است.

وی یادآور شد: تا قبل از اعلام وصول سوال از رییس جمهور، پنج نوبت سوالاتی از رییس جمهور مطرح شد، اما هر بار با کاهش امضاها از نصاب لازم افتاد.

این عضو فراکسیون ولایی با اشاره به بدهی سنگین موسسات مالی و اعتباری به سپرده‌گذاران گفت: نابسامانی‌های موسسات مالی و اعتباری موجب نگرانی ۲۰ میلیون نفر از ایرانیان شد که البته تا این لحظه ۲۴ هزار میلیارد تومان از سپرده‌های مردم در موسسات مالی و اعتباری توسط خزانه و خط اعتباری بانک مرکزی بازپرداخت شده ولی هنوز قسمت عمده سپرده‌های مردم در این موسسات باقی‌مانده است.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نرخ بیکاری، اظهار کرد: هر روز شاهد اضافه شدن به خیل لشگر بیکاران کشور هستیم، اما رییس جمهور در آخرین اظهارنظر خود علاوه بر رد وجود تعداد زیاد بیکاران از بازگشت شاغلان بیکار شده به محل کار خود سخن گفت.

به گفته حاجی دلیگانی رکود شدید اقتصادی حاصل بی‌برنامگی یا برنامه‌های ضعیف دولت است. در حالی که رییس جمهور در روز رای اعتماد به وزرا برنامه‌های مدونی در حوزه اقتصاد ارائه داد و ما اکنون گرفتار رکود تورمی هستیم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سوال از رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور پنج شنبه به سمنان می‌آید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان گفت: دور دوم سفریکروزه رییس جمهور به استان سمنان پنج شنبه سی ام فروردین ماه با ورود به فرودگاه سمنان و بعداز ظهر پنج شنبه هم با ورودبه فرودگاه شاهرودو در جمع مردم شاهرود خواهد بود.

استاندار سمنان بااشاره به اینکه دور دوم سفر رییس جمهور بااولویت دیدار‌های مردمی خواهد بود افزود: رییس جمهور در مسجد امام سمنان ودر استادیوم ورزشی شاهرود دیدار مردمی خواهد داشت.

دور اول سفریکروزه رییس جمهور ۱۳ آبان ۱۴۰۰ بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأکید رییس‌جمهور چین بر توسعه روابط پکن و برلین
  • کنعانی: ایران پیش از اقدام نظامی، هشدارهای لازم را به روش‌های دیپلماتیک داده بود / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است
  • رئیس جمهور پنج شنبه به استان سمنان می‌آید
  • وضع تحریم جدید نفتی علیه ایران توسط کنگره امریکا؟
  • رئیس جمهور پنج شنبه به سمنان می‌آید
  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار
  • رئیس‌جمهور اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد/ درآمد غیرانتفاعی‌ها شفاف می‌شود
  • رئیس جمهور اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد/ درآمد غیرانتفاعی‌ها شفاف می‌شود
  • کاظم صدیقی محاکمه نشد، شفاف سازی هم نکرد، اما حالا طلبکار شده است /خلوت‌ترین نمازجمعه بعد از انقلاب انجام شد و برخی فرادا نماز خواندند
  • هشدار حاجی‌دلیگانی نماینده اصولگرا به خاندوزی و فرزین