Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@12:29:15 GMT

اسلامشهر آق‌گل ظرفیت‌های زیادی دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۳۱۹۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب الله فتحی در جلسه‌ای که در شهرداری اسلامشهر آق گل و با حضور محمد کاظمی، نماینده مردم شهرستان ملایر برگزار شد، اظهار داشت: اسلامشهر آق گل ظرفیت‌های زیادی دارد که باید روی آن‌ها بیشتر کار شود و همچنین دارای مردمانی زحمت‌کش و بافرهنگ است.

وی افزود: خدمات بسیار خوب و متنوعی از زمان تأسیس این شهر توسط دولت تدبیر و امید ارائه‌شده است اما این خدمات باید بیشتر و در شأن مردم این شهر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر تصریح کرد: دو نماینده پرتلاش شهرستان فعالیت‌ها و پیگیری‌های زیادی را در جهت حل مسائل و مشکلات این شهر داشته‌اند و همچنان به جد پیگیر حل مشکلات شهر هستند.

وی تأکید کرد: در شهرستان ملایر شهرها و مناطقی که محروم هستند را در اولویت کاری قرار داده‌ایم و تلاش داریم تا این مناطق نیز همپای دیگر مناطق به‌پیش برود.

فتحی خاطرنشان کرد: وجود دو عضو خانم در میان اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر آق گل نشان از فرهنگ بالا و توجه ویژه به بانوان و به‌خصوص جوانان توسط مردم شهر است.

وی با اشاره به مشکلات کم‌آبی افزود: بارش‌های کم نزولات آسمانی در سال‌های گذشته باعث شده تا کشور با مشکل کم‌آبی مواجه شود و به همین جهت باید مدیریت بهتری از منابع آبی داشته باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر افزود: در اسلامشهر آق گل یک چاه آب شرب وجود که پس از انتقال از آب و فاضلاب روستایی به شهری چاه آب دوم و ذخیره نیز حفر خواهد شد.

در پایان نیز تصمیماتی در حوزه‌های مختلف از جمله، آموزش‌وپرورش، ورزش، آب آشامیدنی شهر و برخی دیگر از مشکلات روستا گرفته شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: ملایر ملایر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در ابتدای جلسه حسینی شهردار مجومرد ضمن خیرمقدم به حضار اعلام کرد بین مجموعه شهرداری و مسئولین شهرستان تعامل خوبی برقرار است و خواستار ادامه این جلسه با هدف رفع موانع آموزشی شد.


 در ادامه، حاتمی مسئول کمیسیون آموزش شورای شهر مجومرد با اشاره به اقدامات انجام شده در ارتباط با تجهیز مدارس از طریق خیرین، کمبود فضای مناسب آموزشی و نیمه تمام ماندن پروژه‌ها را مانع ارتقا کیفیت آموزشی مجومرد برشمرد و خواستار رفع این مشکل شد.


رییس اداره آموزش و پرورش اشکذر با تاکید بر اجرای عدالت آموزشی در مناطق مختلف شهرستان تلاش‌های شورای شهر مجومرد در راستای ارتقا کیفیت آموزش این شهر را ستود و با استناد به اینکه مردم این منطقه به آموزش و پرورش اهمیت ویژه‌ای میدهند سطح فرهنگی شهرستان را بالا ارزیابی کرد.


فلاح، اهمیت رشته‌های نظری را در مقطع دوم متوسطه خاطر نشان و از پیگیری در جهت احیا این رشته‌ها در آموزشگاه‌های شهرستان و همچنین شهر مجومرد با جذب کادر آموزشی مجرب خبر داد.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • آزاد سازی ۲۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر
  • همایش فعالان فضای مجازی شهرستان ملایر
  • استان قم ظرفیت خوبی در حوزه ورزش دارد