Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:07:39 GMT

اتحادیه صنفی عسل اردبیل باید راه‌اندازی شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۳۳۳۲

اتحادیه صنفی عسل اردبیل باید راه‌اندازی شود

ئیس اتحادیه تعاونی کشاورزی زنبورداران استان اردبیل گفت: با توجه به این که عسل اردبیل ثبت جهانی شده است نیاز است مسئولان استانی برای برندسازی این محصول حمایت‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند. ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ استانها اردیبل نظرات

فردین صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با توجه به این که عسل اردبیل ثبت جهانی شده نیاز است مسئولان استانی برای برندسازی و تبلیغ این محصول استان اردبیل حمایتهای همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که از مسئولان استانی انتظار داریم در راستای حمایت از صنعت زنبورداری استان اقدامات اساسی انجام دهند گفت: نیاز است مسئولان برای تامین اعتبار و اعتمادسازی عسل سبلان اقدامات اساسی انجام دهند تا عسل اردبیل بتواند به جایگاه اصلی‌اش در دنیا برسد.

رئیس اتحادیه تعاونی کشاورزی زنبورداران استان اردبیل  گفت: ثبت جهانی عسل اردبیل یک فرصت بسیار مهم و خوب است که باید از این فرصت برای معرفی عسل اردبیل استفاده کنیم که این امر نیازمند حمایت مسئولان مربوطه است.

صفوی تصریح کرد: امروزه حرکت در مسیر تبلیغات بسیار حائز اهمیت است چرا که باید برای معرفی عسل اردبیل از این ظرفیت مهم استفاده شود تا بتوانیم عسل اردبیل را که جزو باکیفیت‌ترین عسل کشور است به همگان معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: نیاز است اقدامات اساسی برای حل مشکلات صادرات عسل و صنعت زنبورداری استان انجام شود تا شاهد رونق صادرات عسل اردبیل و برطرف شدن مشکلات زنبورداران باشیم.

ئیس اتحادیه تعاونی کشاورزی زنبورداران استان اردبیل  گفت: با توجه به این که بیش از 500 مغازه عسل فروشی در استان فعالیت می‌کنند نیاز است اتحادیه صنفی عسل راه‌اندازی شود که انتظار داریم مسئولان مربوطه برای راه‌اندازی این اتحادیه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی این اتحادیه می‌توان نظارت‌همه‌جانبه‌ای بر مغازه‌های عسل در اردبیل داشت تا از این طریق عسل باکیفیت به دست مصرف‌کنندگان برسد و شاهد ساماندهی مغازه‌های عسل در استان باشیم.

صفوی افزود: با توجه به این که استان اردبیل دارای تنوع آب و هوایی و تنوع گیاهان دارویی است به همین دلیل این منطقه بهترین جا برای تولید عسل در کشور به شمار می‌رود که از مسئولان انتظار داریم برای ارتقای تولید حمایت همه‌جانبه‌ای از صنعت زنبورداری داشته باشند.

وی بیان کرد: 270 نوع گیاه دارویی و شهدزا توسط مرکز تخقیقات سازمان جهاد کشاورزی استان شناخته شده که یک ظرفیت بسیار مناسبی است و عسل تولید شده در اردبیل جزو عسل‌های شاخص کشور محسوب می‌شود.

صفوی تصریح کرد: 90 درصد تولیدی عسل اردبیل باموم است و عسل اردبیل کیفیت بسیار مناسبی دارد و عسل مهرنوش اردبیل برای نخستین بار مجوز انجمن دیابت کشور را بری درمان و پیشگری از این بیماری دریافت کرده است.

وی تصریح کرد: حمایت ازصنعت زنبورداری استان علاوه بر این که حفظ محیط زیست را به دنبال دارد تحول عظیمی در رونق توسعه اشتغال استان به وجود می آورد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان، به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه در راستای نظارت و کنترل بر عملکرد اصناف ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در مدت ۲ روز از ۱۱۵ واحد صنفی در سطح شهرستان رودسر بازدید کردند، گفت: در این بازرسی‌ها از ۳۱ واحد صنفی تعهد گرفته وبه ۵۲ واحد صنفی هم تذکر داده شد.
وی همچنین افزود: برای ۱۱ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۶ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و نقض ضوابط انتظامی در اجرای ماده ۱۷ قانون نظام صنفی بسته و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

 

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • تخریب صنف و صنعت طلا و جواهر به بهای اجرای یک سامانه
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد