Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@13:00:51 GMT

دانلود؛ 15 گل سریع و مشهور دنیای فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۳۳۸۲

‍‍‍‍‍‍

دانلود (29MB)

طرفداری - به بهانه گل دیگو کوستا به رئال مادرید که به عنوان سریعترین گل تاریخ سوپر کاپ اروپا لقب گرفت، نگاهی داریم به 15 گل سریع و مشهور دنیای فوتبال. 

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئواسپانیاانگلستانایتالیاآلمانفرانسهدسته‌بندی ویدیو: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و ...

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
)ویدیواسپانیاایتالیاانگلستانآلمانفرانسهکلیپبرچسب‌ها: روی ماکایدیگو کوستانیمارRoy Makaaydiego costaneymar برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ 15 گل سریع و مشهور دنیای فوتبالنصیرزاده، مدیرعامل ماشین سازی: نمی‌دانم چرا سازمان لیگ برای تغییر نام باشگاه مقاومت می‌کندلوپتگی: نقل و انتقالات؟ به این تیم تردید ندارم و به فصل پیش رو هم بسیار امیدوارمبازی های آسیایی جاکارتا؛ برنامه روز نخست ورزشکاران ایران مشخص شددانلود؛ 20 گل عقربی برتر دنیای فوتبالقرارداد اروین با تراکتورسازی ثبت شددانلود؛ تیزر بلیچر ریپورت به مناسبت آغاز فصل جدید سری آ (2018/19)بابک حاتمی بخش از مطالباتش از پرسپولیس را بخشیدگیشه مطبوعات خارجی؛ شنبه، 18 آگوست 2018دانلود؛ پیش نمایش باشگاه چلسی برای رویارویی با آرسنالدانلود؛ خوانندگی کریستیانو رونالدو برای هم تیمی هایش در یوونتوسژیرونا-بارسلونا و بتیس-بارسلونا؛ کاندیدای برگزاری در خاک آمریکاترین های هفته چهارم لیگ برتر؛ ناکامی سرخابی ها، صدرنشینی پدیدهدانلود؛ گل های ماندگار لیگ برتر انگلیس - جونیور استانیسلاس به منچستر یونایتد (2015)فول مچ کلاسیک؛ آرسنال-چلسی (لیگ برتر انگلیس-2004/05)دانلود؛ واکنش های دیدنی دروازه بانان در هفته اول لیگ برتر انگلیسپیشنهاد 20 میلیون یورویی وولفسبورگ برای کورنه، مهاجم لیون رد شدفدریکو والورده در رئال مادرید می‌مانددانلود؛ حرکات تکنیکی دیدنی بازیکنان در هفته اول لیگ برتر انگلیسدانلود؛ تبریک تولد استبان کامبیاسو توسط باشگاه اینتر بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه پرسپولیس 0-0 نفت مسجد سلیمان؛ برانکو باز هم مغلوب تفکرات دفاعی شدایستگاه تاکتیک: مقایسه سبک بازی کاسمیرو و ان گولو کانته؛ سرباز خستگی ناپذیر استمفوردبریج یا تانک برزیلی؟لیست تیم‌ ملی آرژانتین برای دیدار با کلمبیا و گواتمالا؛ بازگشت ایکاردی در غیاب لئو مسی!حفظ ستاره در آسمان لندن؛ چگونه چلسی موفق شد ادن هازارد را در استمفورد بریج نگه داردرسمی؛ پنجره نقل و انتقالات تابستان 2018 سری آ ایتالیا بسته شدسوال روز: اگر رئال مادرید 300 میلیون یورو بودجه دارد، چرا خریدی انجام نمی دهد؟باشگاه اینتر از ریاست لالیگا بابت اظهاراتش علیه این تیم در خصوص تلاش برای جذب مودریچ، شکایت می‌کندالگری: رونالدو برابر کیه وو بازی می کند؛ از مارکیزیو متشکرم؛ هدف اول ما در لیگ قهرمانان صعود از گروه استپیش بازی آرسنال- چلسی؛ اولین نبرد سرمربیان جدید در دربی لندن (به همراه نظرسنجی)دی لورنتیس: به نظرم گروه مالکان لیورپول و رم یکسان هستند؛ پالوتا در پاسخ به او: در ناپل چی می کِشی؟!اتفاق عجیب در ورزشگاه آزادی؛ حمله هوادار نفت مسجد سلیمان به هواداران پرسپولیس با چاقو!تراکتورسازی 1-0 سایپا؛ اولین پیروزی فصلپیش بازی کیه وو-یوونتوس؛ رونمایی قهرمان از کریستیانو رونالدو برابر خرهای پرندهنونو اسپیریتو: بازی خوبی مقابل اورتون انجام دادیم؛ تلاش می کنیم تا مقابل لسترسیتی بهتر باشیمنونو اسپیریتو: بازی خوبی مقابل اورتون انجام دادیم؛ تلاش می کنیم تا مقابل لسترسیتی بهتر باشیم 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم

سرمربی چلسی پس از برتری پرگل تیمش مقابل اورتون در لیگ برتر انگلیس از رفتار چند بازیکنش که برسر زدن پنالتی با هم درگیر بودند، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس موفق شد در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه 6 بر صفر اورتون را در هم بکوبد، پس از این بازی در تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: این عملکرد فوق‌العاده‌ای از جانب تیم بود. من خیلی خوشحالم و بازیکنان بابت کاری که در این بازی انجام دادند، سزاوار ستایش هستند. به نظرم ما بازی بی‌نقصی را از خود به نمایش گذاشتیم. ما در این بازی 6 گل زدیم و دروازه‌مان را هم بسته نگه داشتیم و رؤیای‌مان تحقق یافت. تیم در این بازی در فاز هجومی خیلی خطرناک بود. تیم شگفت‌انگیز بود و روحیه خوبی از خود نشان داد.

وی همچنین درباره دعوای دو بازیکنش برسر زدن پنالتی یعنی نیکلاس جکسون و نونی مادوکه که به نوعی برتری پرگل تیمش را تحت‌الشعاع قرار داد و در نهایت هم کول پالمر آن پنالتی را زد، اظهار داشت:  این حرکت جکسون و مادوکه شرم‌آور بود. من در رختکن به بازیکنانم گفتم که نمی‌توانیم اینگونه رفتار کنیم. به آنها گفتم این آخرین باری است که این نوع رفتار را می‌پذیرم. همه آنها هم مورد خطابم هستند. دفعه بعد همه آنها بیرون از ترکیب خواهند بود و این یک شوخی نیست.  

چلسی مشتری جدید گزینه مربیگری بارسلونا

سرمربی آرژانتینی چلسی تصریح کرد: پس از چنین عملکردی غیرممکن است که این نوع رفتار را از تیم ببینیم. اگر می‌خواهیم تیم بزرگی باشیم و برای چیزهای بزرگ بجنگیم، باید تغییر کنیم و بیشتر به شکل جمعی فکر کنیم. من به بازیکنانم و اکنون از طریق رسانه‌ها شفاف سازی کردم و به هواداران‌مان و به همه می‌گویم، کول پالمر پنالتی‌زن ما است. حالا اگر او بخواهد می‌تواند توپ را به بازیکن دیگری بدهد اما نه به این شکل، این انتخاب اوست.

چلسی با این برد پرگل 47 امتیازی شد و در حال حاضر در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

در فیلم زیر لحظه درگیری بازیکنان چلسی برسر زدن ضربه پنالتی را ببینید:

 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم
  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر
  • خلاصه بازی چلسی 6-0 اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • روزنامه مشهور پرتغالی: مهدی طارمی پورتو را از یک رسوایی بزرگ نجات داد!
  • مصدومیت محمد محبی در روز پیروزی روستوف
  • (عکس) دیدار ستاره‌ی جنجالی عربستان با مدل زن ایرانی
  • احساسی‌ترین بازی‌ها و تقابل‌های دنیای فوتبال در سال 2024 / فیلم
  • معرفی ۱۰ پنالتی‌زن برتر دنیای فوتبال؛ مسی در تعقیب رونالدو