Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هفته گذشته تنها هفته‌ای بود که تیم ما با نفرات کامل تمرین کرد و پیروزی مقابل سایپا هم حاصل همین تمرینات بود.

طرفداری-حسن‌ آذرنیا، سرپرست تیم تراکتورسازی درباره پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی تبریز مقابل سایپا در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت:

هفته گذشته تنها هفته‌ای بود که تیم ما مرتب و با نفرات کامل تمرین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند هنوز هم تیم کامل نیست،‌ اما به طور نصفه و نیمه به آمادگی رسیده‌ایم. نتیجه تمرینات منظم تیم در هفته گذشته این بود که مقابل سایپا بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. سایپا تیم خوبی است، اما موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر از حریف بود.

وی افزود:

بعد از چهار هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته، برای اولین‌بار بود که در ورزشگاه خانگی با حضور هواداران‌مان بازی کردیم. در سه بازی قبلی از این نعمت محروم بودیم. هواداران‌مان هم مقابل سایپا برای ما سنگ‌تمام گذاشتند و پس از مدت‌ها، 65 هزار نفر به ورزشگاه آمدند و به خوبی تیم را تشویق کردند. درست است تیم ما بازی خوبی انجام داد، اما به اعتقاد من بهترین بازیکن ما در این مسابقه، تماشاگرانِ روی سکوها بودند. در داخل زمین هم بازیکنان می‌خواستند به پیروزی برسند تا تیم به شرایط عادی برسد. خدا را شکر بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و به آنها تبریک می‌گویم.

به گزارش تسنیم، سرپرست تراکتورسازی تبریز در در ادامه با بیان اینکه با این بازیکنان و کادرفنی توقع از تراکتورسازی زیاد است، گفت:

در سه هفته ابتدایی نتوانسته بودیم بردی کسب کنیم و به همین خاطر همه عوامل باشگاه تحت فشار بودند. پیروزی مقابل سایپا به ما کمک کرد تا این مشکلات برطرف شود و امیدوارم از هفته‌ آینده نتایج خوب‌مان ادامه داشته باشد.

« به نظر می‌رسد بازیکنان جدید تراکتورسازی نیز به هماهنگی خوبی با یکدیگر رسیده‌اند و در دیدار مقابل سایپا عملکرد خوبی داشتند؟» آذرنیا در واکنش به این موضوع گفت:

شجاعی و دژاگه قبل از بازی با استقلال به ما اضافه شدند و فقط چند روز است کنار تیم تمرین می‌کنند. همانطور که گفتم هفته گذشته، تنها هفته‌ای بود که تیم ما با نفرات کامل تمرین کرد. ضمن اینکه به تازگی یک مهاجم اسکاتلندی به نام لی هری اروین به تیم ما اضافه شده و این بازیکن هم نیاز به زمان دارد. ITC  او هم تازه صادر شده و در هفته پیش‌رو به سازمان لیگ خواهیم رفت تا کارت بازی این مهاجم اسکاتلندی را دریافت کنیم.

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانلیگ خلیج فارستراکتورسازیسایپابرچسب‌ها: حسن آذرنیالی ارویناشکان دژاگهمسعود شجاعی برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر آذرنیا، سرپرست تراکتورسازی: پیروزی مقابل سایپا نتیجه تمرین با نفرات کامل بوددانلود؛ 15 گل سریع و مشهور دنیای فوتبالنصیرزاده، مدیرعامل ماشین سازی: نمی‌دانم چرا سازمان لیگ برای تغییر نام باشگاه مقاومت می‌کندلوپتگی: نقل و انتقالات؟ به این تیم تردید ندارم و به فصل پیش رو هم بسیار امیدوارمبازی های آسیایی جاکارتا؛ برنامه روز نخست ورزشکاران ایران مشخص شددانلود؛ 20 گل عقربی برتر دنیای فوتبالقرارداد اروین با تراکتورسازی ثبت شددانلود؛ تیزر بلیچر ریپورت به مناسبت آغاز فصل جدید سری آ (2018/19)بابک حاتمی بخش از مطالباتش از پرسپولیس را بخشیدگیشه مطبوعات خارجی؛ شنبه، 18 آگوست 2018دانلود؛ پیش نمایش باشگاه چلسی برای رویارویی با آرسنالدانلود؛ خوانندگی کریستیانو رونالدو برای هم تیمی هایش در یوونتوسژیرونا-بارسلونا و بتیس-بارسلونا؛ کاندیدای برگزاری در خاک آمریکاترین های هفته چهارم لیگ برتر؛ ناکامی سرخابی ها، صدرنشینی پدیدهدانلود؛ گل های ماندگار لیگ برتر انگلیس - جونیور استانیسلاس به منچستر یونایتد (2015)فول مچ کلاسیک؛ آرسنال-چلسی (لیگ برتر انگلیس-2004/05)دانلود؛ واکنش های دیدنی دروازه بانان در هفته اول لیگ برتر انگلیسپیشنهاد 20 میلیون یورویی وولفسبورگ برای کورنه، مهاجم لیون رد شدفدریکو والورده در رئال مادرید می‌مانددانلود؛ حرکات تکنیکی دیدنی بازیکنان در هفته اول لیگ برتر انگلیس بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه پرسپولیس 0-0 نفت مسجد سلیمان؛ برانکو باز هم مغلوب تفکرات دفاعی شدایستگاه تاکتیک: مقایسه سبک بازی کاسمیرو و ان گولو کانته؛ سرباز خستگی ناپذیر استمفوردبریج یا تانک برزیلی؟لیست تیم‌ ملی آرژانتین برای دیدار با کلمبیا و گواتمالا؛ بازگشت ایکاردی در غیاب لئو مسی!حفظ ستاره در آسمان لندن؛ چگونه چلسی موفق شد ادن هازارد را در استمفورد بریج نگه داردرسمی؛ پنجره نقل و انتقالات تابستان 2018 سری آ ایتالیا بسته شدسوال روز: اگر رئال مادرید 300 میلیون یورو بودجه دارد، چرا خریدی انجام نمی دهد؟باشگاه اینتر از ریاست لالیگا بابت اظهاراتش علیه این تیم در خصوص تلاش برای جذب مودریچ، شکایت می‌کندالگری: رونالدو برابر کیه وو بازی می کند؛ از مارکیزیو متشکرم؛ هدف اول ما در لیگ قهرمانان صعود از گروه استپیش بازی آرسنال- چلسی؛ اولین نبرد سرمربیان جدید در دربی لندن (به همراه نظرسنجی)دی لورنتیس: به نظرم گروه مالکان لیورپول و رم یکسان هستند؛ پالوتا در پاسخ به او: در ناپل چی می کِشی؟!اتفاق عجیب در ورزشگاه آزادی؛ حمله هوادار نفت مسجد سلیمان به هواداران پرسپولیس با چاقو!تراکتورسازی 1-0 سایپا؛ اولین پیروزی فصلپیش بازی کیه وو-یوونتوس؛ رونمایی قهرمان از کریستیانو رونالدو برابر خرهای پرندهنونو اسپیریتو: بازی خوبی مقابل اورتون انجام دادیم؛ تلاش می کنیم تا مقابل لسترسیتی بهتر باشیمنونو اسپیریتو: بازی خوبی مقابل اورتون انجام دادیم؛ تلاش می کنیم تا مقابل لسترسیتی بهتر باشیم 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با اورتون

چلسی برای رسیدن به جایگاه ششم باید نتیجه مناسبی مقابل اورتون کسب کند. 

طرفداری | آبی‌ها باز هم فرصت رسیدن به رتبه مناسب را دارند. 

هفته سی و سوم لیگ برتر فردا شب با دیدار چلسی و اورتون در ورزشگاه استمفوردبریج به پایان می‌رسد. این بازی که از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز می‌شود، پل تیرنی را به عنوان داور اصلی به خود می‌بیند و مایکل سالزبری در VAR او را همراهی می‌کند. اورتون که با کسر 2 امتیاز دیگر مجازات شده است، در جایگاه شانزدهم لیگ برتر قرار گرفته و برای بقا می‌جنگد. در سوی مقابل، شاگردان مائوریسیو پوچتینو با توجه به لغزش وست‌هم و منچستریونایتد، در صورت کسب پیروزی در 2 بازی آینده راهی رتبه ششم می‌شوند. آن‌ها هفته قبل هم چنین فرصتی را داشتند اما مقابل شفیلدیونایتد به تساوی رسیدند. 

هواسکورد ضمن پیش‌بینی نتیجه تساوی 1-1، ترکیب ابتدایی دو تیم را به شرح زیر برآورد کرده است:

چلسی (1-3-2-4): پتروویچ | گوستو، بادیاشیل، چالوبا، کوکوریا | کایسدو، گلگر | مادوئکه، پالمر، مودریک | جکسون  اورتون (1-1-4-4): پیکفورد | کولمن، تارکوفسکی، برنثویت، میکولنکو | یانگ، گارنر، گومز، مک‌نیل | دوکوره | کالورت لوین

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با اورتون
  • پیروزی شیرین دریا در خانه
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • بایرن مونیخ قهرمانی لورکوزن را یک شب عقب انداخت/ پیروزی دورتموند و لایپزیش مقابل حریفان+ فیلم
  • توخل: مصدومیت کینگزلی کومان تاسف‌آور است؛ اکنون با آرامش برای بازی آرسنال آماده می‌شویم
  • جشن کوچک استقلالی‌ها بعد از برد (عکس)