Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، سرهنگ یارعلی نیازی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران در نشست با رابطین ادارات و نهاد‌های دولتی استان، گفت: برقراری امنیت پایدار نیازمند مشارکت‌ های مردمی است و پلیس افتخاری نمادی از این مشارکت است.

وی با اشاره به بکارگیری ۱۲۰۰ پلیس افتخاری در مازندران، افزود: با تشکیل پلیس افتخاری پلیس به مشارکت‌ های فزآینده و واقعی دست یافت و در این راستا در کاهش آسیب‌ های اجتماعی به موفقیت‌ های چشمگیری رسیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نیازی جذب پلیس‌های افتخاری را یکی از راه‌های موثر در ارتقاء احساس امنیت اجتماعی در جامعه عنوان کرد و گفت: همکاری رابطان ادارت دولتی، سازمان‌ها و نهاد‌های مردمی با پلیس یکی از مهمترین راه‌ های موثر در برقراری امنیت پایدار در جامعه به شمار می‌رود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با بیان این که، پلیس افتخاری نماد مشارکت مردمی در برقراری نظم وامنیت اجتماعی است، افزود: آگاهسازی و آگاهی بخشی، فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع رسانی به موقع حوادث و ناهنجاری‌های اجتماعی از مهمترین اقدامات پلیس افتخاری با نیروی انتظامی در کاهش ناهنجاری‌ های اجتماعی است.

انتهای پیام/ م

امنیت پایدار نیازمند مشارکت‌ های مردمی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش مشهد مهربان با مشارکت مردم

ایسنا/خراسان رضوی معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: پویش مشهد مهربان در سال ۱۴۰۳ با ولادت امام حسن مجتبی(ع) آغاز شده و در روز ولادت امام رضا(ع) پایان می‌یابد که امیدواریم امسال تعداد افراد مشارکت‌کننده به ۱۰۰ هزار نفر برسد.

مهدی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص پویش مشهد مهربان اظهار کرد: با توجه به اینکه عده‌ای ناخواسته و به طور غیر عمد نظیر تصادف، بدهی یا دیه و امثال آن در زندان به سر می‌برند و خانواده‌های آنان پریشان و مستاصل هستند، به عمل خیرخواهانه مقام معظم رهبری که همه ساله مصادف با عید سعید فطر اقدام به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد می‌کنند، تاسی کردیم.

وی افزود: با توجه به فرمایشات ایشان در دیدار دی‌ماه سال گذشته با ائمه جماعات در خصوص لزوم تشویق مردم به مشارکت در امور خیریه از جمله آزادسازی زندانیان، شایسته است مومنین و اهل خیر همکاری کرده و با پرداخت دیه و قروض افراد مستمندی که زندانی هستند، اقدام به آزادی آن‌ها کنند که در پیشگاه خداوند عملی محبوب‌تر از این‌گونه کمک‌ها به مومنین نیست.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: شوراهای اجتماعی محلات همچون سال‌های گذشته در نظر دارند با استفاده بهینه از ظرفیت ماه مبارک رمضان، شب‌های قدر و ظرفیت مردم نوع‌دوست، نیکوکاران و خیرین محلی، در راستای تقویت اخلاق اجتماعی و روحیه خیرخواهانه با مشارکت تشکل‌ها و مراکز نیکوکاری محله نسبت به آزادی زندانیان محله اقدام کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه یکی از مهمترین ایده‌های شوراهای اجتماعی محلات که در ۳ سال ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ موجب جذب مشارکت بسیاری از شهروندان شده، پویش مردمی مشهد مهربان است، عنوان کرد: این پویش با هدف آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد راه‌اندازی شد و توانست به همت شوراهای اجتماعی محلات و خیرین محلی در سال اول ۴۰۰۰ نفر، سال دوم بیش از ۱۰ هزار و در سال سوم بیش از ۲۲ هزار نفر مشارکت‌کننده را در آزادی چندین زندانی سهیم کند.

وی بیان کرد: این پویش در سال ۱۴۰۳ با ولادت امام حسن مجتبی(ع) آغاز شده و در روز ولادت امام رضا(ع) پایان می‌یابد. امیدواریم امسال با مشارکت شورای محلات و شورای هیئات مذهبی مشارکت افزایش پیدا کند و تعداد افراد مشارکت‌کننده به ۱۰۰ هزار نفر برسد تا زندانیان بدهکار غیرعمد در زندان نداشته باشیم.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و پویش مشهد مهربان، ظرفیت‌ ارزشمندی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است. فارغ از میزان کمکی که از مردم جمع‌آوری می‌شود، مشارکت مردم و در واقع انسجام و همدلی بسیار مهم است.

ابراهیمی تصریح کرد: در پویش مشهد مهربان با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی و شوراهای اجتماعی محلات و بدون استفاده از بودجه‌های دولتی ۷۰۰ کودک بازمانده از تحصیل به مدرسه بازگشتند. بازگشت این ۷۰۰ کودک موجب کاهش کودکان کار، کاهش زباله‌گردی و خشونت در شهر می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پویش مشهد مهربان با مشارکت مردم
  • تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعف به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند
  • فراجا با برقراری امنیت زمینه تحقق شعار را فراهم می‌کند
  • ضرورت ارتقای امنیت سرمایه گذاری
  • تاکید رئیس‌جمهور بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر
  • تاکید رئیسی بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر
  • ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و بورل