Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@07:51:23 GMT

لرستان| ۸ واحد کالاهای احتکار شده در کوهدشت پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۳۴۷۹

لرستان| ۸ واحد کالاهای احتکار شده در کوهدشت پلمب شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهدشت گفت: ۸ واحد کالاهای احتکار شده و گران‌فروشی کالا در شهرستان کوهدشت پلمب شد. ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ استانها لرستان نظرات

اسدالله سوری لکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: در راستای مصوبات اولین کارگروه تنظیم بازار در شهرستان کوهدشت که از 28 تیر تا 22 مردادماه در این شهرستان اجرا شد، از مجموع هزار و 232 بازرسی انجام‌شده، 68 پرونده به ارزش 411 میلیون و 140هزار ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کوهدشت معرفی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در این بازرسی‌ها تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور، اخفا و امتناع از عرضه کالا محرز شده است افزود: کالاهای تخلفی شامل برنج، روغن نباتی، مواد شوینده، چای، گوشت قرمز، مرغ، صیفی‌جات، لوازم‌خانگی، آرد، نان و کالای قاچاق است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهدشت تعداد واحدهای پلمب‌شده در رابطه با گران‌فروشی و امتناع از عرضه‌ کالا را هشت واحد دانست و عنوان کرد: گشت‌های مشترک ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و فرمانداری در این شهرستان بر تنظیم بازار و جلوگیری از نوسان قیمت‌ها نظارت دارند.

وی بابیان اینکه اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی ملزم به رصد بازار و اعلام نوسانات به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهدشت شده‌اند بیان کرد: توزیع اتیکت توسط اتاق اصناف در سطح بازار و الزام واحدهای صنفی به نصب برچسب در این شهرستان در دستور کار قرارگرفته است.

سوری لکی با اشاره به نصب سه بنر در مورد الزام عمده‌فروشان کالاهای اساسی دارای اولویت به اعلام موجودی کالا گفت: ستاد خبری 124 اداره صنعت و معدن شهرستان کوهدشت و تلفن‌های 3264082 بازرسی اصناف و 32622092 اداره تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارش و شکایات مردمی‌ است.

وی با تأکید بر اینکه بیش از 200تن برنج و روغن توسط عمده‌فروشان اعلام موجودی‌ شده که پس از نرخ‌گذاری برابر مستندات قانونی در حال عرضه است خاطرنشان کرد: هشت تن مرغ منجمد باقیمت شش هزار و 750 تومان در چندین نقطه از این شهرستان جهت تنظیم بازار جذب و توزیع‌شده‌ و نیز توزیع مرغ منجمد در این شهرستان کماکان ادامه دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهدشت با اشاره به کشف انواع لوازم‌آرایشی، بهداشتی قاچاق به ارزش 30میلیون ریال گفت: هم‌چنین در بازرسی‌های انجام‌شده انواع لوازم‌خانگی به ظن قاچاق کشف و ضبط شد و نیز 17تن برنج‌ کشف‌شده پس از قیمت‌گذاری در بازار توزیع شد.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه

سرهنگ فارسی بیان کرد: طرح بازدید و نظارت بر واحد‌های صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی و ارگان‌های مربوطه در سطح شهرستان مراغه به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح نظارتی و کنترلی از تعداد ۱۴۸ واحد صنفی در رسته‌های مختلف به صورت محسوس و غیرمحسوس بازدید و به ۵۰ واحد تذکر و اخطار و ۱۰ واحد صنفی متخلف شامل قهوه‌خانه، کافی‌شاپ، تالار، اغذیه فروش و فروشگاه البسه نیز پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با تاکید بر استمرار اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف در صنوف مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان
  • پلمب یک واحد دپوی چوب در شهرستان بهشهر
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد