Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:44:30 GMT

شورای شهر سلمانشهر منحل شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۳۵۵۶

شورای شهر سلمانشهر منحل شد

حق الله کثیری فرماندار عباس آباد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انحلال شورای اسلامی سلمانشهر گفت: در پی درخواست فرماندار ی عباس آباد مبنی بر رسیدگی به قصور وظایف شورایی اعضای شورای اسلامی سلمانشهر طی یکسال گذشته از جمله انتخاب شهردار، این موضوع در دستور کار  هئیت حل اختلاف شورای استان  قرار گرفت.

کثیری افزود: پس از بررسی های لازم مدت ۱۰ روز به شورای اسلامی سلمانشهر برای انتخاب شهردار فرصت داده شد اما این شورا بازهم نتوانست به ابتدایی ترین وظیفه خویش عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار عباس آباد اضافه کرد: بر این اساس با پیشنهاد شورای اسلامی استان ، مراتب در دستور کار هئیت حل اختلاف مرکزی قرار گرفت و پس از رای هئیت حل اختلاف مرکزی و ابلاغ ان به وزارت کشور و استانداری مازندران ، شورای اسلامی سلمانشهر منحل شد.

کثیری اظهار داشت: بر اساس قانون تا انتخابات آینده شوراهای اسلامی ، استاندار مازندران قائم مقام شورای اسلامی سلمانشهر است.

 وی آموزش  شوراها و  یادگیری رفتار جمعی را حلقه مفقوده بیشتر شوراها دانست و خاطر نشان کرد: بازنگری و اصلاح قانون شوراها و نظارت دقیق و بدون اغماض و رسیدگی به تخلفات آنها می تواند این دست از مشکلات شورایی را کاهش دهد.

کد خبر 4378015

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همت و تلاش اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول، پرونده اختلاف خانوادگی که منجر به قتل یک نفر شده بود، با رضایت اولیای دم به صلح و سازش منتهی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجدسلیمان اتفاق افتاد که منجر به قتل یک زن شد و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده را تشدید کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر برقراری صلح بین اعضای خانواده، با دستور قضائی وی و پیگیری دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده برای حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع شد و با دعوت از اعضای خانواده و برگزاری جلسات متعدد در راستای ایجاد صلح و سازش میان آن‌ها، اقداماتی صورت گرفت.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطرنشان کرد: تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از چهار ماه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچ‌گونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی اضافه کرد: میان اعضای خانواده برادری، رفع کدورت شد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با آن به صلح و سازش ختم شد.

کد خبر 747158

دیگر خبرها

  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول