Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@07:36:50 GMT

(تصاویر) خاکسپاری قربانیان سقوط پل در ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۴۱۰۸

(تصاویر) خاکسپاری قربانیان سقوط پل در ایتالیا

نمایی از پل هوایی فروریخته موردانی در جنوا
  فرارو- مراسم خاکسپاری ۱۸ قربانی حادثه سقوط پل هوایی در ایتالیا با حضور رئیس‌جمهور این کشور در جنوا برگزار شد. سرجیو ماتارلا، رئیس‌جمهور و جوزپه کونته، نخست‌وزیر در ساختمان شهرداری جنوا به قربانیان ادای احترام کردند.

عملیات آواربرداری و بیرون آوردن اجساد همچنان ادامه دارد و تاکنون مرگ ۳۸ نفر از سوی مقام‌ها تایید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ببینید: (تصاویر) سی و هشت کشته در ریزش پل هوایی جنوا
در این مراسم کشیشان ایتالیایی برای قربانیان دعا خوانده و اعضای خانواده قربانیان بر سر تابوت عزیزانشان گریه کردند. برخی از خانواده‌های بازماندگان به علت آنچه عصبانیت و خشم نسبت به دولت خوانده شده از حضور در این مراسم رسمی خودداری کرده‌اند.   روز سه‌شنبه گذشته، بخشی از پل هوایی موردانی که در مسیر بزرگراه ارتباطی اصلی در شهر جنوا واقع شده ناگهان فروریخت. سقوط ناگهانی بخش پل بزرگراه موراندی مردم ایتالیا را با پرسش جدی درباره فرسایش و روند نوسازی زیرساخت‌های این کشور روبرو کرده است.   این پل در دهه ۶۰ میلادی بنا شده بود و کابل‌های فلزی قطور سازه آن را به ستون‌های حایل وصل می‌کردند.

 

عکس‌ها: ای پی

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: پل جنوا سقوط پل تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، وزارت دولت برای مدیریت بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تعداد قربانیان سیل در روزهای اخیر در مناطق مختلف این کشور به 66 نفر رسیده است.

در این اطلاعیه آمده است، 66 نفر بر اثر سیل اخیر جان خود را از دست داده و 36 نفر دیگر زخمی شده‌اند. همچنین در نتیجه این سیلاب‌ها، 600 راس دام تلف شده و 235 خانه نیز ویران شده است.

در همین راستا، دفتر سازمان ملل متحد در افغانستان اعلام کرد که برای تامین مسکن دائمی مردم سیل زده و رفع نیازهای فوری آنها تلاش خواهند کرد.

گفتنی است بارش باران و وقوع سیل در روزهای اخیر باعث ریزش سقف خانه‌ها، رانش زمین، تخریب جاده‌ها و جان باختن ده‌ها نفر در افغانستان شده است.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • سامانه‌های راداری، موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید کشمشی در کاشان
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا