Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم به صحبت‌های معاون ورزشی باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

طرفداری- علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال امروز (شنبه) از میزبانی غیر استاندارد پارس جنوبی و مواردی چون نزدیک نبودن هتل محل استقرار آبی‌پوشان در استان بوشهر به ورزشگاه تختی جم، گلایه کرد.

به گزارش تسنیم، عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم پارس جنوبی در واکنش به این اظهار نظر گفت:

مگر گرفتن هتل بر عهده ماست؟ خود باشگاه‌ها باید هتل بگیرند و این برعهده تیم میزبان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فدراسیون فوتبال شرایط میزبانی پارس را تأیید کرده است. ما هم در تهران یا قائمشهر، 40 دقیقه برای رسیدن به ورزشگاه یا سالن کنفرانس خبری وقت می‌گذاریم و اعتراضی نمی‌کنیم. نمی‌شود با این صحبت‌ها باخت را توجیه کرد.

وی ادامه داد:

فاصله هتل شهرستان عسلویه تا ورزشگاه جم، 35 تا 40 دقیقه است، نه یک ساعت و نیم. مگر اعضای تیم استقلال سال گذشته در هتلی روبه‌روی ورزشگاه تختی جم مستقر نشدند؟ هتلی که استقلالی‌ها امسال در آن مستقر شدند را خودشان انتخاب کردند. پارس جنوبی سه سال است که دیدارهای لیگ دسته اول یا لیگ برتری را میزبانی می‌کند. چرا تاکنون شاهد چنین اعتراض‌هایی نبودیم؟ جالب است که حاجیلو (سرپرست تیم استقلال) از میزبانی پارس تشکر کرد، اما خطیر این صحبت‌ها را مطرح می‌کند.

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانلیگ خلیج فارساستقلالبرچسب‌ها: عبدالرحیم خطیبعلی خطیراصغر حاجیلوپارس جنوبی برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر خطیب، سرپرست پارس جنوبی: انتقاد معاون استقلال از میزبانی؟ نمی‌شود با این صحبت‌ها باخت را توجیه کرددانلود؛ بازی های ماندگار - ناپولی 4-0 لاتزیو (1985)مارسلینو: والنسیا حالا تیم بهتری دارد؛ رودریگو مورنو به رئال مادرید؟ به نظرم او می‌ماندمهاجری: توافقی با سپیدرود نداشته ام؛ شرایط در این تیم مهیا نیستحمودی، بازیکن پیکان: امتیاز گرفتن از استقلال و سپاهان راحت نیستحاتم، سرپرست سایپا: عده‌ای تماشاگرنما به علی دایی، اسطوره فوتبال ایران بی‌احترامی کردند؛ مدیرعامل تراکتورسازی از ما عذرخواهی کرد خطیر، معاون ورزشی استقلال: شرایط میزبانی پارس جنوبی در استانداردهای لیگ برتر نبودآذرنیا، سرپرست تراکتورسازی: پیروزی مقابل سایپا نتیجه تمرین با نفرات کامل بوددانلود؛ 15 گل سریع و مشهور دنیای فوتبالنصیرزاده، مدیرعامل ماشین سازی: نمی‌دانم چرا سازمان لیگ برای تغییر نام باشگاه مقاومت می‌کندلوپتگی: نقل و انتقالات؟ به این تیم تردید ندارم و به فصل پیش رو هم بسیار امیدوارمواکنش کاسیاس به خبر مرگ کوفی عنانبازی های آسیایی جاکارتا؛ برنامه روز نخست ورزشکاران ایران مشخص شددانلود؛ 20 گل عقربی برتر دنیای فوتبالقرارداد اروین با تراکتورسازی ثبت شددانلود؛ تیزر بلیچر ریپورت به مناسبت آغاز فصل جدید سری آ (2018/19)بابک حاتمی بخش از مطالباتش از پرسپولیس را بخشیدگیشه مطبوعات خارجی؛ شنبه، 18 آگوست 2018دانلود؛ پیش نمایش باشگاه چلسی برای رویارویی با آرسنالدانلود؛ خوانندگی کریستیانو رونالدو برای هم تیمی هایش در یوونتوس بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه پرسپولیس 0-0 نفت مسجد سلیمان؛ برانکو باز هم مغلوب تفکرات دفاعی شدایستگاه تاکتیک: مقایسه سبک بازی کاسمیرو و ان گولو کانته؛ سرباز خستگی ناپذیر استمفوردبریج یا تانک برزیلی؟لیست تیم‌ ملی آرژانتین برای دیدار با کلمبیا و گواتمالا؛ بازگشت ایکاردی در غیاب لئو مسی!حفظ ستاره در آسمان لندن؛ چگونه چلسی موفق شد ادن هازارد را در استمفورد بریج نگه داردرسمی؛ پنجره نقل و انتقالات تابستان 2018 سری آ ایتالیا بسته شدسوال روز: اگر رئال مادرید 300 میلیون یورو بودجه دارد، چرا خریدی انجام نمی دهد؟باشگاه اینتر از ریاست لالیگا بابت اظهاراتش علیه این تیم در خصوص تلاش برای جذب مودریچ، شکایت می‌کندپیش بازی آرسنال- چلسی؛ اولین نبرد سرمربیان جدید در دربی لندن (به همراه نظرسنجی)دی لورنتیس: به نظرم گروه مالکان لیورپول و رم یکسان هستند؛ پالوتا در پاسخ به او: در ناپل چی می کِشی؟!اتفاق عجیب در ورزشگاه آزادی؛ حمله هوادار نفت مسجد سلیمان به هواداران پرسپولیس با چاقو!تراکتورسازی 1-0 سایپا؛ اولین پیروزی فصلپیش بازی کیه وو-یوونتوس؛ رونمایی قهرمان از کریستیانو رونالدو برابر خرهای پرندهنونو اسپیریتو: بازی خوبی مقابل اورتون انجام دادیم؛ تلاش می کنیم تا مقابل لسترسیتی بهتر باشیموالورده: اولویت بارسلونا همه جام‌ها است نه فقط اروپا؛ کارمان در نقل و انتقالات تمام شده؟ نمی‌دانم!والورده: اولویت بارسلونا همه جام‌ها است نه فقط اروپا؛ کارمان در نقل و انتقالات تمام شده؟ نمی‌دانم! 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ احمد باهوش افزود: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی اظهار داشت: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالا‌های ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت. 

پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکو‌های سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

دیگر خبرها

  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • هو شدن مشاور ویژه مکرون هنگام انتقاد از حامیان فلسطین