Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@11:28:59 GMT

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج ترک برداشت

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۴۱۳۷

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج ترک برداشت

‍‍‍‍‍‍

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج در حالی سال ۹۴ افتتاح شد که تیمی در سطح لیگ دسته دوم، یک و یا لیگ برتری نداریم و درست به مثابه تفنگ بی فشنگ می‌ماند. ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سال 86 کلنگ ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به مساحت حدود 23 هزار متر مربع با حضور مسئولان کشوری و استانی با هدف پویایی و توسعه ورزش فوتبال کلنگ زنی و اردیبهشت ماه 94 با حضور وزیر ورزش و جوانان وقت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت در حالی این پروژه هنوز به طور کامل تحویل اداره کل ورزش و جوانان نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون به دلیل برخی مشکلات و کمبودها و نبود یک تیم حرفه‌ای فوتبال در لیگ‌های فوتبال کشور امکان بهره برداری کامل از آن فراهم نشده و به نوعی 240 میلیارد ریال هزینه شده برای این پروژه در حال هدر رفتن است زیرا هیچی نشده این ورزشگاه فرسوده شده و در برخی قسمت‌های آن شاهد  ترکیدگی‌های بزرگ به دلیل زلزله اردیبهشت ماه امسال هستیم.

این استادیوم از جمله ورزشگاه‌های پیشرفته کشور دارای 8 خط ویژه دوومیدانی، جایگاه خبرنگاران و رختکن بوده و کیفیت آن به تایید مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده و قابلیت برگزاری مسابقات فوتبال و دوومیدانی در سطح ملی و حتی بین المللی در آن وجود دارد.

امید فوتبال دوستان به استاندار

رئیس کانون مربیان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در حال فرسوده شدن است، گفت: استاندار بفکر خرید امتیاز یک تیم فوتبال در لیگ دسته 2 کشور باشد.

حمید کرمی اظهار داشت: ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به دلیل نداشتن منابع مالی مشخص و تیم در لیگ‌های 2 ، یک و برتری در حال فرسوده شدن بوده و در طرف دیگر استعدادهای استان هدر می‌رود زیرا تیمی نیست که دیده شوند.

وی با بیان اینکه تیم دسته دومی زاگرس یاسوج سال گذشته به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان واگذار شد، عنوان کرد: تیم لیگ اولی شهرداری یاسوج که روزی تا یک قدمی لیگ برتر رفت به دلیل اختلاف بین اعضای شورای شهر و شهرداری سقوط کرده و در اخر نیز منحل شد.

کرمی ابراز کرد: برخی از اعضای فعلی شورای شهر یاسوج در ایام انتخابات هنگام حضور بین جوانان از کمک به ورزش بویژه فوتبال و ایجاد تیم در لیگ دو و یک وعده می‌دادند ولی تاکنون این وعده خود را به بهانه اینکه منابع مالی برای حقوق کارگران نداریم، فراموش کرده‌اند.

رئیس کانون مربیان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جنس فوتبال خراب نیست زیرا در غیر این صورت مردم را در بدترین شرایط اقتصادی و هنگام بازی‌های جام جهانی و درخشش تیم ملی ایران خوشحال نمی‌کرد، افزود: هم اکنون 16 شهرداری در کشور در لیگ‌های مختلف تیم داری می‌کنند.

کرمی با تاکید بر اینکه ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج بلا استفاده مانده است، بیان کرد: این ورزشگاه به مدارس فوتبال اختصاص یافته در حالی باید اختصاصی میزبانی تیم‌های لیگ دوم، یک و برتری باشد.

وی با اشاره به دستور سید مناف هاشمی استاندار گلستان برای تیم داری ادامه داد: انتظار می‌رود نماینده عالی دولت در استان با هدف توسعه ورزش و ایجاد نشاط اجتماعی مقدمات لازم برای تیم داری در استان را فراهم کنند.

کرمی تصریح کرد: تیم دسته دومی زاگرس یاسوج امیر جانی‌پور را به جام جهانی نوجوانان و وحید خشتیان را به تیم لیگ برتری استقلال خوزستان معرفی کرد.

پیگیر تیم‌‎داری فوتبال در لیگ دسته دوم هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیر تیم‌‎داری فوتبال در یکی از لیگ‌های کشور از جمله لیگ دسته یک یا دوم هستیم.

سید محمدتقی علوی اظهار داشت: پیگیر تیم‌‎داری فوتبال در یکی از لیگ‌های کشور از جمله لیگ دسته یک یا دوم هستیم و در این زمینه تاکنون رایزنی‌های با برخی شرکت‌های فعال در استان داشته‌ایم.

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با شرکت سینره و سیمان برای تیم‌داری در یکی از لیگ‌های کشور عنوان کرد: استاندار در این زمینه نگاه ویژه دارد و به نوعی کمک‌کار مان است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به احداث ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج افزود: این ورزشگاه انشعاب برق، آب و گاز ندارد و به نوعی هنوز تحویل اداره کل ورزش و جوانان نشده است.

علوی با تاکید بر اینکه حتی کلید اتاق‌های ورزشگاه یاسوج دست ما نیست ادامه داد: امیدوارم روزی شاهد پویایی ورزش در استان و همچنین راه اندازی هیئت‌های ورزشی در مجموعه ورزشگاه باشیم.

ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج هنوز تکمیل نیست

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج هنوز به طور کامل تکمیل نیست، گفت: برای رفع مشکلات موجود 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

سید محمدتقی علوی افزود: ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در سال 86 کلنگ زنی و سال 94 با حضور وزیر وقت ورزش و جوانان افتتاح شد ولی هنوز به طور کامل تحویل اداره کل ورزش و جوانان نشده است.

وی با اشاره به مکاتبه انجام شده با شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری مکان‌های ورزشی در زمینه تحویل این پروژه عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده این مهم نیز در شهریورماه امسال محقق می‌شود.

علوی از ورود دادستان برای تکمیل پروژه و تحویل به اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و ابراز کرد: این پروژه نواقصاتی از جمله بدهی‌های آب، برق و گاز و چکه کردن برخی قسمت‌ها را دارد و پیمانکار پروژه نیز به دلیل داشتن مطالبات هنوز پروژه را تحویل نداده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استاندار در زمینه تیم داری در یکی از لیگ‌های کشور نگاه مثبت دارد و معتقد بوده با ورزش فوتبال می‌توان نشاط اجتماعی را در جامعه توسعه داد.

علوی با تاکید بر اینکه تیم نگه داشتن مهمتر از خرید تیم است، ادامه داد: تیم کادر و قرارداد می‌خواهد هرچند تلاشمان این بوده از فرزندان بومی استفاده کنیم و شاید برای تقویت تیم قراردادی با بازیکنانی خارج استان نیز داشته باشیم.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی کسب مدال‌های خوش رنگ المپیکی توسط ورزشکاران قزوینی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی شامگاه شنبه در نشست صمیمی با رؤسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان قزوین با اشاره به اینکه امسال ورزش قزوین سال پر خیر و برکتی را سپری کرد، اظهار داشت: ورزش قزوین با اتفاقی که در لیگ برتر فوتبال افتاد نمود بیشتری در سطح ملی پیدا کرد و صعود شمس آذر به لیگ برتر به جامعه این مفهوم را رساند که ورزش چطور می‌تواند در مسیر توسعه مثبت باشد.

وی افزود: حضور شمس آذر در لیگ برتر ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی دارد و منجر به همگرایی بومی و ملی شده است و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

اعلایی گفت: تعداد المپیکی‌های استان قزوین در این دوره هم افتخار بزرگی برای قزوین به حساب می‌آید و به نسبت جمعیت استان افتخار بسیار بزرگیست.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان در جامعه داوری و مربیگری هم در سال‌های اخیر شاهد اتفاقات خوبی بوده است که تمامی آنها مطلوب ارزیابی می‌شود و نشان دهنده ظرفیت‌های ورزشکاران و ورزش دوستان استان است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به مدیریت خوب ورزش استان اظهار داشت: برای آماده شدن ورزشگاه سردار آزادگان با نگرانی شدیدی مواجه بودیم و احتمال داشت مسابقات شمس آذر در شهر دیگری برگزار شود ولی با تلاش و همراهی مجموعه مدیریتی استان نه تنها میزبان خوبی در حال انجام است بلکه این ورزشگاه یک گزینه برای برگزاری دیگر رقابت‌های هم لیگ هم به حساب می‌آید.

وی افزود: امیدواریم ورزش استان در سال بعد هم با مدال‌های خوش رنگ المپیکی، توسعه ورزش همگانی و تلاش برای ارتقای زیرساخت‌های ورزشی همراه شود.

کد خبر 6056936

دیگر خبرها

  • روند تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان شتاب می گیرد
  • توضیح جدید وزارت ورزش درباره مالکان جدید سرخابی
  • اسبقیان: روند واگذاری استقلال و پرسپولیس آغاز شده است/ عملیات ساخت ورزشگاه جدید در تهران سال آینده آغاز می شود
  • بازرس کل امور ورزش و جوانان از مرکز ملی فوتبال بازدید کرد
  • آرزوی کسب مدال‌های خوش رنگ المپیکی توسط ورزشکاران قزوینی
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه آزادی
  • وزیر ورزش از پیشکسوت فوتبال عیادت کرد
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت فوتبال ایران
  • عیادت وزیر ورزش از پیشکسوت فوتبال ایران
  • وعده بزرگ وزیر: هزار میلیارد برای ورزشگاه آزادی!