Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - وبسایت رسمی برنامه نود - در حساس‌ترین بازی هفته دوم لیگ برتر انگلیس، آرسنال امروز از ساعت 21 در ورزشگاه استمفورد بریج مهمان چلسی است. قضاوت این دیدار را مارتین اتکینسون بر عهده دارد.

به روایت آمار

به گزارش وبسایت نود، چلسی در 5 بازی از 6 بازی خانگی خود مقابل آرسنال را پیروز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسنال در 4 دیدار از پنج دیدار قبلی خود در استفمورد بریج موفق به گلزنی نشده است.

آرسنال در 2 دیدار قبلی خود در تمام رقابت ها در ورزشگاه استمفورد بریج گل نخورده است.

آرسنال و چلسی مجموعا 52 بار به مصاف هم رفته اند که 19 بار توپچی ها فاتح میدان شدند و 17 بار چلسی پیروز شده است.

آرسنال در دیدار اول خود مقابل منچسترسیتی 2-0 شکست خورد. توپچی ها از سال 1992-93 هیچوقت دو بازی ابتدایی لیگ را واگذار نکرده اند.

گل بعدی که پیرامریک اوبامیانگ به ثمر برساند، گل شماره 150 او در دوران بازی خود در پنج لیگ معتبر خواهد بود.

 

4416

 

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی آرسنال چلسی ویژه لیگ برتر انگلیس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو، که هرگز به‌عنوان میهمان آرسنال را در لیگ برتر شکست نداده بود، قبل از بازی اظهار داشت که این فرصت عالی‌ای است برای اینکه نشان دهند چلسی «باشگاه فوتبال کول پالمر» نیست. خب، او اشتباه می‌کرد، چلسی همان باشگاه فوتبال کول پالمر است.

چیزی که ستاره انگلیسی چلسی از خانه تماشا کرد، شکست ۵-۰ تیمش در ورزشگاه امارات بود. آبی‌ها برای رسیدن به سهمیه اروپایی بازی می‌کردند و میکل آرتتا برای قهرمانی می‌جنگید. آرسنال در پایان موفق شد ماموریت را با موفقیت انجام دهد و همچنان منچستر سیتی و لیورپول را تحت فشار نگه دارد.

اگرچه در ابتدا دشوار بود، زیرا شاگردان پوچتینو تا جایی که می‌توانستند در برابر سیل حملات تیم آرتتا مقاومت کردند، در ادامه اما کای هاورتز در مقابل تیم سابقش نشان داد که تابستان گذشته تصمیم درستی گرفته است که استمفوردبریج را ترک کرده است. این بازیکن آلمانی در جشن گرفتن دو گلی که به چلسی زد هیچ تردیدی نداشت.

اما شماره ۲۹ تنها کسی نبود که زمین را با دبل ترک می‌کرد. بن وایت با دو گل در نیمه دوم و مارتین اودگارد هم با دو پاس گل به هم‌تیمی‌های آلمانی و انگلیسی‌اش همین کار را کرد. رسیتال فوتبالی از رهبر لیگ برتر.

آرسنالی‌ها باید منتظر باشند، چرا که منچستر سیتی هنوز باید بازی‌های معوقه خود را انجام دهد (مقابل برایتون و تاتنهام)، اما آخرین پیروزی‌های آرسنال، سیتیزن‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد که برای بازگشت به صدر هر دو بازی را ببرند.

شاگردان میکل آرتتا چهار امتیاز از شاگردان پپ گواردیولا جلوتر هستند. بدون 29 گل و پاس گل کول پالمر، چلسی هجدهمین تیم لیگ انگلیس خواهد بود. خوشبختانه، آبی ها در آخر هفته آینده دوباره ستاره خود را خواهند داشت، در تلاشی تازه برای کسب سهمیه‌های اروپایی.

فقط تروسارد می‌تواند بر پتروویچ غلبه کند

در حالی که اتفاق اصلی برای چلسی و همچنین در کل بازی، غیبت کول پالمر بود که به دلیل بیماری از حضور در ورزشگاه امارات محروم شد، میکل آرتتا توماس پارتی را در ترکیب اصلی گذاشت. هدف از حضور هافبک غنایی این بود که رایس یک گام جلوتر بازی کند و این دقیقاً همان چیزی بود که منجر به ۱-۰ شدن بازی شد.

سه دقیقه از بازی گذشت، پس از اینکه هافبک انگلیسی به داخل محوطه رفت، لئاندرو تروسارد توپ را از بین پاهای دروازه‌بان چلسی عبور داد. خیلی راحت، صدمین گل آرسنال در این فصل به‌دست آمد.

نیکلاس جکسون با عملکرد ضعیفش در مقابل مدافعان آرسنال شانسی نداشت. او این هفته به‌خصوص به‌خاطر عملکرد ضعیفش در مقابل منچستر سیتی مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است.

شاگردان پوچتینو کمی بهتر ظاهر شدند و با حملات نصفه و نیمه به آرسنالی‌ها یادآوری کردند که برای نیمه دوم باید در دفاع بهتر کار کنند.

با وجود موقعیت‌های چلسی اما آرسنال در نیمه دوم هم خوب کار نکرد و موقعیت‌های زیادی را از دست داد. رویکرد آنها در بسیاری از حملات تنها یک چیز بود: بخشش. آنها هیچ خطری نداشتند تا اینکه بالاخره توانستند به گل دوم برسند.

یک ریباند در داخل محوطه، پس از یک ضربه کرنر، به بن وایت اجازه داد تا در دقیقه ۵۲ بازی، نتیجه را ۲-۰ کند. آرسنال تلاش کرد تا برتری خود را افزایش دهد و زمانی که این کار را انجام داد، گل‌ها یکی پس از دیگری وارد دروازه حریف شدند.

کای هاورتز دو بار و بن وایت یک بار دیگر در ۲۰ دقیقه مانده به پایان بازی نتیجه را ۵-۰ کردند. ستاره آلمانی از هدر دادن هدایای مارتین اودگارد دست کشید و مقابل تیم سابقش دبل کرد و خوشحالی هم انجام داد.

جذاب‌ترین گل برای آرسنالی‌ها پنجمین گل بود. پس از یک پاس عالی از اودگارد، بن وایت که به‌نظر می‌رسید می‌خواهد سانتر کند با همان ضربه‌اش دروازه را باز کرد. در حالی‌که این مدافع آرسنال می‌خندید هم‌تیمی‌هایش هم با خنده به او پیوستند.

اما حتی خجالت‌آور از نتیجه برای چلسی، شعارهای شنیده‌شده از سکوها بود. در امارات به گوش می‌رسید که هواداران آرسنال می‌خوانند «بدون پالمر، در چلسی زندگی وجود ندارد.»

در حال حاضر یک بحث مهم در چلسی وجود دارد. پوچتینو بماند یا نه، برخی از مدیران مخالف اخراج او هستند اما نتایج این چنینی قطعا باعث می‌شود که نظر آنها هم به سمت اخراج و خداحافظی با مربی آرژانتینی تغییر کند.

دیگر خبرها

  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • فیلم/ خلاصه دیدار آرسنال ۵ - چلسی صفر
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید