Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@08:41:56 GMT

روش طبیعی برای صاف کردن موی فر

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۴۲۶۶

روش طبیعی برای صاف کردن موی فر

  مو به تدریج و به دلیل استفاده از مواد شیمیایی کیفیت خود را از دست می‌‎دهد. این اتفاق به ویژه در زنانی که ترجیح می‌دهند موی بلندتر و براق‌تری داشته باشند، بیشتر خود را نشان می‌دهد. موی صاف در دنیای مد امروز بسیار ضروری است. بسیاری از افراد از وسایلی چون اتوی مو برای صاف کردن موی خود استفاده می‌کنند، اما این روش آثار جبران ناپذیری بر روی مو به جای می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال اگر روشی ساده و طبیعی بتواند همان کار را برای شما انجام دهد، بدون شک می‌تواند راه حلی دائمی باشد. اگر موهای شما فر است و این مسئله تا حدی شما را اذیت می‌کند، می‌توانید به کمک این ترکیب بر این مسئله فائق آیید. اگر این ترکیب برای موهایتان جواب داد، به طور قطع برای همیشه جایگزین اتوی مو خواهد شد. در ادامه این روش را به نقل از مجله سیمرغ می‌خوانید.



مواد مورد نیاز برای تهیه محلول صاف کننده موی فر
چهار قاشق چایخوری آب لیمو
یک فنجان روغن نارگیل
دو قاشق چایخوری روغن زیتون
سه قاشق چایخوری نشاسته ذرت



روش طبیعی برای صاف کردن موی فر:
- مواد بالا را داخل ظرفی ریخته و بر روی دمای ملایم با هم ترکیب کنید تا حالت خمیری به دست آید. سپس آن را بر روی موی خود بمالید.

- سرتان را با یک کلاه حمام ویژه رنگ کردن مو بپوشانید. بعد از این مرحله، یک حوله گرم بر روی آن بگذارید و اجازه دهید تا یک الی دو ساعت به همین حالت باقی بماند. این ترکیب آسان می‌تواند موهای شما را سالم، درخشان و صاف نگه دارد.   منبع: سیمرغ 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مو موی فر مراقبت از مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور

علی ملکی آهنگران در لرستان با بیان اینکه هم اکنون پنج هزار و ۵۰۰ نفر از عرصه‌های منابع طبیعی کشور محافظت می‌کنند، گفت: از این تعداد سه هزار و ۵۰۰ نیرو شرکتی هستند که امسال ساماندهی خواهند شد و علاوه بر این حدود ۴ هزار نفر دیگر نیز جذب و ساماندهی خواهند شد.

وی اظهارداشت: در تلاشیم برای جبران خلأ نیروی انسانی از فناوری‌های نوین شامل نصب دوربین ها، استفاده از ریزپرنده‌ها و پهباد‌ها و هوش مصنوعی بهره ببریم.

آقای ملکی آهنگران به رفع تصرف ۳۰ هزار هکتار از اراضی، سال گذشته اشاره کرد و افزود: با افرادی که بخواهند اراضی ملی را تغییر کاربری دهند به شدت برخورد می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور در خصوص قاچاق چوب هم گفت: در این رابطه شش هزار و ۱۲۰ پرونده تشکیل و ۹۱ هزار و ۸۹۸ اصله چوب کشف شده است.

دیدار با مدیر حوزه علمیه استان و تشکیل جلسه با تشکل‌ها و خبرنگاران با هدف ترغیب مردم برای حفاظت از منابع طبیعی و پیشگیری از آتش سوزی‌های احتمالی در فصول گرم سال و همچنین بازدید از یگان حفاظت محیط زیست استان و بخش‌های مختلف آن از جمله برنامه‌های سفر سه روزه علی ملکی آهنگران به لرستان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مواد غذایی سالمی که می‌توانید جایگزین قند و شکر کنید
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • سبزی کوهی؛ نچینیم و نخریم؛ چرا؟
  • بهترین آنتی بیوتیک‌های طبیعی
  • حذف قند از رژیم غذایی چه عوارضی دارد؟‌
  • تأثیر معجزه آسای خاکشیر و عسل برای سلامتی بدن
  • آیا چیزی به نام قند سالم وجود دارد؟