Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی اندونزی شنبه( ۲۷ مرداد) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به اندونزی، بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از (۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور) در جاکارتا و پالمبانگ اندونزی برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این بازی ها از ساعت ۱۶.۳۰ آغاز شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   *ورزشگاه ورزشگاه گلوربانگ کارنو که مراسم افتتاحیه در آن برگزار می‌شود هنوز به طور کامل پر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  *مسئولان برگزاری بازی‌ها تدارک زیادی برای مزاسم افتتاحیه در نظر گرفته اند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   *تعدادی از خبرنگاران ایرانی موفق شدند بلیط مراسم افتتاحیه را به دست بیاروند.   *رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشارزاده هم وارد ورزشگاه گلوربانگ کارنو شدند.   *سفیر ایران در اندونزی هم در مراسم افتتاحیه حضور دارد.   *رئیس جمهور اندونری را با موتور سیکلت به ورزشگاه آوردند.   *کاروزان ایران با پرچمداری الهه احمدی از مقابل جایگاه رژه رفت.   *نصرالله سجادی به عنوان سرپرست کاروان اعزامی در رژه تیمی حضور داشت.   ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران اندونزی بازی های آسیایی افتتاحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز

مهندس ابوالحسینی جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان یزد در نشست کارگروه کاهش تصادفات جاده‌ای استان  گفت:  بر اساس مصوبه شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی جاده‌های استان از ظهر امروز پنج شنبه ساعت ۱۲ تا پایان روز دوشنبه ۱۳ فروردین تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی شهرستان‌های تفت و مهریز ممنوع شد.

وی با توجه به افزایش تردد مسافرت‌های نوروزی افزود: نظر به اینکه بیشترین افزایش سرعت متوسط را در محور‌های تفت و مهریز داشتیم، فرمانداران با هماهنگی پلیس راهور استان طرح کنترل سرعت را جهت اعمال قانون و کاهش سرعت اعمال کنند.

پانزدهمین نشست کارگروه کاهش تصادفات جاده‌ای استان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان و با حضور سایر اعضا در محل دفتر معاونت عمرانی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت شکسته شد!
  • تشکر دولت منتخب اندونزی از رئیس جمهور ایران
  • تردد موتور سیکلت در مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • احمدی: پدرم مطمئن بود در هانگژو تاریخ‌سازی می‌کنم
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • یک جانباخته در برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با پاترول
  • تیم ملی برای تکرار برد پرگل وارد ورزشگاه شد (عکس)
  • نگرانی شریعتمداری از احضار احمدی نژاد به دادگاه: حالا چرا اینقدر عجله؟!
  • نگرانی حسین شریعتمداری از احضار احمدی نژاد به دادگاه : حالا چرا اینقدر عجله؟ چرا بلافاصله بعد از انتخابات؟