Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با تایید خبر دستگیری رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو گفت: این فرد نتوانست به دلیل سیاست های دولت به تعهدات خود در قبال مردم عمل کند و باهجمه و اعتراضات مردمی زیادی روبرو شد.

وی با رد اتهامات وارده توسط برخی رسانه ها به رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو ، افزود: همه اظهارات مطرح شده درباره نامبرده مبنی بر شراکت در تخلفات واردات خودرو و جعبه سیاه بودن وزیرصمت اشتباه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها دلیل بازداشت وی،افزایش شکایات مردمی و عدم انجام تعهدات "م.ر" به دلیل ممنوع بودن واردات خودرو است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی وزارت صنعت معدن وتجارت از هر گونه اظهار نظر در این رابطه خودداری کرد.

شب گذشته در شبکه های اجتماعی اعلام شد: رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو که در صنعت خودرو معروف به دست راست شریعتمداری وزیر صمت است، به همت دستگاه اطلاعاتی کشور بعد از چند روز کار اطلاعاتی در ارومیه و به هنگام عزیمت به پایتخت، دستگیر شد. گفته می‌شود "م-ر" از ارکان تخلفات چند هفته اخیر واردات خودرو به کشور بوده که با حمایت ویژه مسئولان وزارت صنعت، اقدامات غیرقانونی گسترده‌ ای را در این حوزه انجام داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو واردات خودرو وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد

  احسان مرادی بیان کرد: با برنامه‌ریزی اداره صمت ایرانشهر گشت‌ مشترک نظارتی با حضور نماینده دادستان، رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی و کارشناسان بازرسی اداره صمت از واحد‌های صنفی و میدان میوه و تره بار‌ در سطح شهرستان ایرانشهر انجام پذیرفت.

وی افزود: در بازدیدهای انجام شده برای پنج واحد صنفی پرونده های تخلف تشکیل شد.

رییس اداره صمت ایرانشهرخاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرادی عنوان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی و اقتصادی مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود