Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@16:37:09 GMT

شکارچی کل وحشی در گچساران محکوم به زندان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۴۴۸۸

شکارچی کل وحشی در گچساران محکوم به زندان شد

ولی رمضانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این متخلف هنگام فروش لاشه 2 راس بز وحشی از سوی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان و نیروهای پلیس امنیتی دستگیر شد.
وی گفت: پرونده این شکارچی متخلف برای رسیدگی به دادگستری گچساران ارجاع و به هفت ماه زندان و 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
رمضانی اظهار داشت: شکارچیان متخلف در سال گذشته از سوی یگان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی شهرستان در سطح شهر دوگنبدان هنگام حمل لاشه بز وحشی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رمضانی اظهار داشت: پنج متخلف زیست محیطی امسال نیز در شهرستان گچساران دستگیر و 14 میلیون و 800 هزار ریال جریمه نقدی شدند.
2قطعه جغد و چهار بهله سارگپه صحرایی مصدوم امسال پس از تیمار در این شهرستان، به آغوش طبیعت بازگردانده شدند.
این پرندگان پس از 20 روز مداوا و بهبودی کامل و اطمینان از سلامتی آنها، از سوی ماموران محیط زیست این شهرستان در مناطق حفاظت شده کوه سرخ رها شدند.
امسال پنج قبضه اسلحه شکاری از شکارچیان متخلف دراین شهرستان کشف و ضبط شده است.
2082/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت حفاظت محیط زیست زندان طبیعت کشف و ضبط نیروی انتظامی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری

مأموران یگان حفاظت محیط زیست ساری یک قلاده توله شیر را از خانه باغ یک متخلف کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، مأموران یگان حفاظت محیط زیست ساری در پی انتشار تصاویری از یک توله شیر در فضای مجازی، اقدام به شناسایی متخلف کرده و با همکاری مأموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضائی یک قلاده توله شیر را که به‌صورت غیر مجاز در خانه باغ (مخفیگاه) متخلف نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.

براساس این گزارش این متخلف به جرم نگهداری غیر قانونی حیوانات وحشی به مراجع قضائی معرفی و حیوان نیز به صورت موقت به پناهگاه حیات وحش سمسکنده انتقال داده شد تا به یکی از مراکز مجاز باغ وحش تحویل داده شود؛ نامبرده در حوزه شکار و صید سابقه‌دار بوده که در سنوات گذشته از باب خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی، محکومیت کیفری داشته است.

کد خبر 747007

دیگر خبرها

  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران
  • تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد
  • دستگیری متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان مهرستان
  • زنده‌گیری یک رأس بره میش وحشی در پردیس
  • متخلف شکار غیر مجاز در مهرستان دستگیر شد
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • دستگیری ۲ شکارچی متخلف در شهرستان خلخال